کارتن لمینتی چیست؟

بسته بندی کالا با استفاده از جعبه های لمینتی می تواند نیاز تولیدکننده به یک جعبه شکیل و ممتاز را برآورده سازد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از کالاها خصوصا در خرده فروشی نیازمند یک بسته بندی شکیل و لوکس همراه با چاپ و عناصر گرافیکی بر روی آن هستند,  یک بسته بندی بسیار جذاب همراه با چاپی که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. امروزه تولید کنندگان می دانند که بسته بندی متمایز می تواند برگ برنده آن ها در بازار فروش محصول باشد از این رو بسته بندی کالا با استفاده از جعبه های لمینتی می تواند تمام نیاز ما به یک جعبه شکیل و ممتاز را برآورده سازد.

کارتن لمینتی به خاطر بهره گیری از تکنولوژی چاپ افست همچنین استفاده از کاغذ و مقوای با کیفیت بالا یکی از محصولات لوکس و گران قیمت صنعت کارتن سازی و جعبه سازی به شمار می رود.

تفاوت کارتن لمینتی با کارتن معمولی در چیست؟

کارتن های ساده معمولا با استفاده از کاغذ کرافت (قهوه ای) و یا سفید تولید می شوند و پر کاربرد ترین و مقرون به صرفه ترین نوع کارتن به شمار می آیند , برای انجام چاپ بر روی این نوع کارتن ها از روش چاپ فلکسوگرافی استفاده می شود بدین صورت که ابتدا ورق کارتن در ابعاد مورد نیاز تولید شده وچاپ به طور مستقیم بر روی ورق کارتن 3 لایه یا 5 لایه انجام می شود.

در سیستم چاپ فلکسو به خاطر وجود محدودیت های چاپی رنگ ها با یکدیگر ترکیب نمی شوند و هر رنگ به طور جداگانه با استفاده از کلیشه بر روی کارتن نقش می بندد , این محدودیت ها باعث شده تا این روش چاپ نتواند نیاز ما برای بدست آوردن یک چاپ تمام رنگی با دقت و جزئیات بالا را فراهم سازد.

از طرف دیگر سیستم چاپ افست نیاز ما برای بهره گیری از بالاترین کیفیت چاپ را برآورده می کند اما مشکل اینجاست که ماشین آلات چاپ افست فقط توانایی چاپ بر روی یک لایه کاغذ یا مقوا را دارند و نه ورق کارتن! تکنیک لمینت این مشکل را حل می کند.

برای تولید کارتن لمینتی ابتدا کاغذ یا مقوا با ماشین چاپ افست چاپ شده سپس بر روی ورق کارتن چسبانده (لمینت) می شود.

کارتن لمینتی در عین داشتن چاپی زیبا و تمام رنگی به خاطر وجود کنگره مانند کارتن های معمولی دارای استحکام بالایی نیز است, کارتن و جعبه های لمینتی از کارتن و جعبه های چاپ فلکسو به دلیل استفاده از مقوا با گرماژ بالا و بهره گیری از کیفیت چاپ افست, هم از نظر استحکام و هم از نظر زیبایی از کیفیت بالاتری برخوردارند.

قطعا زیبایی بسته بندی تأثیر بسزایی در فروش محصول شما خواهد گذاشت اما این نکته را همواره باید در نظر گرفت که کیفیت و زیبایی با هزینه تمام شده در بسته بندی رابطه ی مستقیم دارد.

کارتن لمینتی چیست؟

مصارف کارتن لمینتی

بسیاری از صنایع برای داشتن بسته بندی متمایز از کارتن های لمینتی برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند, صنایعی مانند لوازم خانگی , قطعات خودرو , ظروف چینی و بلور , محصولات آرایشی و بهداشتی , صنایع غذایی و جعبه میوه های صادراتی از جمله مصرف کنندگان این نوع از بسته بندی هستند , در این بین بسیاری از تولید کنندگان در صنایع مختلف برای بالا بردن قدرت رقابت برند خود در بازار روی به استفاده از جعبه و کارتن لمینتی می آورند.

کارتن لمینتی چیست؟

خرید از تولید کننده معتبر

بدون شک بسته بندی با کیفیت و ایده آل یکی از اصلی ترین ارکان موفقیت در فروش هر محصولی می تواند باشد به همین علت انتخاب تامین کننده معتبر برای بسته بندی محصولات نکته ایست که هر تولید کننده ای باید به آن توجه خاصی داشته باشد.

اطمینان از تحویل کیفیت مورد قرارداد , قیمت رقابتی و سرعت خدمات رسانی در صنعت بسته بندی 3 عنصر اصلی برای انتخاب یک تامین کننده معتبر هستند.

قرارداد با شرکت هایی که در صنعت بسته بندی تجربه و توانایی تولید بالایی دارند می تواند خیال شما را بابت دریافت بهترین خدمات بسته بندی راحت کند.

صنایع بسته بندی شاهد به عنوان یکی از بزرگترین واحد های تولید کننده انواع کارتن و جعبه در کشور با تجربه ای بالغ بر 30 سال می تواند پاسخ گوی  نیاز شما به دریافت انواع خدمات بسته بندی با بالاترین کیفیت باشد.

این مجموعه با داشتن 3 خط تولید کامل انواع کارتن معمولی , کارتن لمینتی و جعبه مقوایی در دو واحد مجزا با بهره گیری از انواع ماشین آلات چاپ افست و فلکسو با ظرفیت تولید بیش از 100 هزار متر مربع در روز شما را برای انتخاب بهترین نوع بسته بندی محصولتان یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار