رئیس پلیس راه استان ایلام:

جاده‌های ایلام مه گرفته و غبارآلود است

سرهنگ همتی‌زاده از مه گرفتگی و غبارآلود بودن در برخی از نقاط استان ایلام خبر داد و گفت: فاصله دید افقی رانندگان در این مناطق کمتر از ۲۰۰ متر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: مه‌گرفتگی و غبارآلود بودن در برخی از نقاط استان فاصله دید افقی رانندگان را به کمتر از ۲۰۰ متر رسانده است.

او بیان کرد: کاهش دید افقی در گردنه قلاجه، محور ایلام به سرابله در تونل آزادی و محور ایلام، حمیل کرمانشاه شدت بیشتری دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: روشن‌کردن چراغ‌های خودرو و استفاده از چراغ مه شکن و نور بالا لازمه رانندگی در چنین شرایط جوی است و به رانندگان توصیه می‌شود علاوه بر رعایت این موارد سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیر مجاز و دقت در توجه به جلو را مد نظر داشته باشند.

همتی‌زاده با توصیه به شهروندان عنوان کرد: درصورت ممکن از سفر‌های غیر ضرور اجتناب و انجام سفر در این شرایط جوی را به وقت دیگر موکول کنند.

او داشتن وسائل گرما زا، سالم بودن خودرو خاصه چراغ‌ها و بخاری خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ را شرط سفر در جاده‌های ایلام عنوان کرد و یادآورشد:شهروندانی که قصد سفر در جاده‌های ایلام را دارند قبل از مسافرت از سامانه ۱۴۱ راهداری وضعیت جاده‌ها را مطلع شوند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: پلیس راه ، غبارآلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.