با این اکسسوری از شر بی نظمی سیم ها راحت شوید

در این گزارش قصد داریم به معرفی یکی از اکسسوری های بسیار محبوب نزد بسیاری از خانه داران و مدیران بپردازیم

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از ایما یراق در این گزارش  قصد داریم  به معرفی یکی از اکسسوری های بسیار محبوب نزد بسیاری از خانه داران و مدیران بپردازیم این اکسسوری کاربردی از آنجایی که از ایجاد فضای شلوغ و بهم ریخته تشکیل شده از سیم جلوگیری می کند در محیط گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

پریز توکار چیست و چه کاربردی دارد؟

پریز توکار یکی از جدیدترین اکسسوری هایی است که بر روی صفحه ی کابینت ها و میز و ... قرار می گیرد و به کمک آن می توان تمامی سیم کشی های لازم برای محیط های گوناگون را مدیریت کرد به گونه ای که دیگر این سیم کشی ها بر روی صفحه کابینت یا میز به حالت شلخته وجود نداشته باشد و تمامی آن ها در زیر صفحه و به صورت منظم اتفاق بیفتد.

پریز توکار را با نام های مختلفی می شناسند و یکی از آن ها پریز مخفی می باشد.در واقع این مدل پریز ها غالبا به خاطر طراحی توکار،در مواقعی که به آن نیاز ندارید می تواند از جلوی دید شما مخفی شود و به درون صفحه وارد شود و دوباره در صورت نیاز می توانید به صورت ها مختلف آن را در دسترس خودتان قرار دهید.

بررسی انواع مدلها

این دسته از پریز ها به چند شکل مختلف وجود دارند:

1.مدل استوانه ای

این مدلها به مدل گرد نیز معروف اند.برای استفاده از آن ها تنها کافیست با برش گرد بر روی صفحه و فیکس کردن آن ها بر روی صفحه به گونه های مختلف آن را در هنگام نیاز بیرون بکشید.

در برخی مدلها بر روی سطح فوقانی آن دستگیره تعبیه شده است تا به کمک آن بتوانید پزیز را از داخل صفحه بیرون بکشید.

در مدل دیگر سطح فوقانی حالت مگنتی دارد و با فشار آن به داخل به مقداری از روی صفحه فاصله می گیرد و سپس می توان آن را بیرون کشید.

دیگر مدل که به پریز های استوانه ای معروف اند عملکردی تاچ و اتوماتیک دارند و با فشردن قسمت فوقانی آن ها به داخل یا به کمک نیروی فنر و یا به کمک نیروی برق کاملا اتومات از سر جای خود بلند می شوند و آماده و در دسترس برای استفاده قرار می گیرند.

این پریز ها علاوه بر داشتن پورت برق شامل مدلهایی نیز هستند که امکاناتی همچون پورت usb شارژ،پورت تلفن و اینترنت،شارژر وایرلس و ... می باشند که می توانید آن ها را براساس مکانی که می خواهید استفاده کنید، انتخاب کنید.

2.مدل گرد

مدلهای گرد معمولا کوچک تر هستند و کاربردی.

این مدلها با برش کوچکی روی صفحه نصب می شوند و کار راه انداز میز ها و یا صفحاتی هستند که تنها به یک پریز احتیاج دارند.مدلهای گرد حکم همان خانه های نقلی و زیبا را دارند که معمولا بسیار دلنشین و در عین حال راحت هستند.

3.مدل مکعبی

شاید به جرات بتوان گفت که مورد پسند ترین مدل پریز های توکار مدل های مکعبی و چهارگوش هستند.

این مدلها با اشغال فضای کمتر نسبت به مدلهای استوانه ای محبوبیت بیشتری دارند.

آن ها معمولا دارای درب هستند که با فشردن دکمه به صورت 45 درجه باز می شوند و پنل کاربردی را در اختیار کاربر می گذارند.این باز شدن گاها به کمک یک دکمه آزاد شونده و در مدلهای خاص تر با فشردن به داخل و حالت تاچ باز می شوند.تنوع در رنگبندی باعث شده تا این مدلها با اکثر دکوراسیون ها ست شوند و مورد استقبال قرار بگیرند.

از آن ها به عنوان پریز کمکی در آشپزخانه ها برای لوازم برقی استفاده می شود و یا در برخی مدلها پریز و شارژر یو اس بی در کنار هم می توانند کاربردی تر باشند.ناگفته نماند فول ترین مدل این کار مناسب برای میز های اداری و میز کنفرانس می باشد که امکاناتی بسیاری از قبیل سوکت شارژ،VGA،سوکت HDMI،سوکت COMPUTER،سوکت صدا،سوکت LAN، سوکت PHONE و یک پورت برق همگی در یک پنل و در کنار هم قرار می گیرند و به شما امکان سیسم کشی داخل و در زیر صفحه را می دهد که ترفندی بسیار عالی برای میز کار است.

4.مدل کنج

تنها یک پریز کنجی وجود دارد که محبوبیت آن به خاطر راحتی در نصب و استفاده است.این پریز در فضاهای کنج نصب می شود و یک پریز را به 4 عدد ارتقا می دهد.

بهترین فضاها برای استفاده

آشپزخانه

با این اکسسوری از شر بی نظمی سیم ها راحت شوید

در آشپزخانه و به علت وجود وسایل برقی متعدد همانند چای ساز،چرخ گوشت، آبمیوه گیر و ... استفاده از این پریز ها امری ضروری به نظر می رسد.چرا که معمولا پریز های دیواری در آشپزخانه علاوه بر کم بودنشان،در پشت کابینت ها و در فضایی غیر قابل دسترس قرار می گیرند.

آَشپزخانه جزیره

همچنین استفاده از آن ها در پیشخوان جزیره آشپزخانه که دور بر آن پریزی دیده نمی شود و در عین حال فضایی بسیار کاربردی است ایده مناسب برای خانه داران می باشد.

اتاق خواب

با این اکسسوری از شر بی نظمی سیم ها راحت شوید

در اتاق خواب معمولا شما به پریزی احتیاج دارید که بتوانید از آن برای وسایل برقی همچون اتو و یا سشوار استفاده کنید.

در اتاق خواب هایی که از اکسسوری کمد دیواری استفاده می کنند از پریز توکار نیز به عنوان وسیله ای پرکاربرد و در عین حال لوکس استفاده می شود.

ناگفته نماند از مدلهای دارای شارژر در کنار تخت خواب می توانید استفاده کنید که ایده ای بسیار جدید و عالی است چرا که استفاده از آن ها در کنار تخت خواب علاوه بر چراغ خواب و دیگر وسایل برقی می تواند برای شارژ گوشی مناسب باشد.

حتی می توانید با انتخاب مدلهای وایرلس دار،در صورتی که تلفن همراهتان قابلیت شارژ وایرلس را داشته باشد استفاده کنید که بسیار خلاقانه،کاربردی و مدرن است.

میز کار و کنفرانس

با این اکسسوری از شر بی نظمی سیم ها راحت شوید

قبلا هم در مورد کاربرد بسیار این محصولات در میز کار و کنفرانس صحبت کردیم.در واقع اصلی ترین کاربردی که با نصب این محصول در این مکان ها می توانید داشته باشید جمع آوری و انتقال سیم های بهم ریخته و نامنظم به فضای دور از دید و در زیر کانتر است.

از کجا تهیه کنیم؟؟

فروشگاه ایما یراق یکی از عرضه کنندگان این محصول در تنوع بسیار زیاد و برند های معروف و دارای ضمانت است که با مراجعه می توانید آن ها را در تمامی مدلها با بهترین قیمت و کیفیت مشاهده کنید.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، اکسسوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار