صدور سند تک برگ برای اراضی ملی داراب

به منظور تحقق اهداف سازمانی طرح ۹ در ٩٩ سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ۲۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان داراب با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا قاسمی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب ، گفت: این اقدام در راستای یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح کاداستر و تثبیت مالکیت دولت بروی این اراضی انجام گرفت.

او، بیان کرد: اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری علاوه بر تشخیص مرز بین اراضی ملی و مستثنیات گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و موجب تسهیل و دسترسی به اطلاعات این اراضی می شود.

قاسمی،صدور سند تک برگ را به عنوان یکی از زیرساخت‌ها و بستر توسعه اقتصادی، اجتماعی شهرستان دانست و تصریح کرد: با داشتن اطلاعات دقیق از املاک زمینه تسریع در دستیابی به استعلامات افزایش می یابد.

ئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب، با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و صدور اسناد مالکیت تک برگی ادامه داد: با اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی بنام دولت ضمن جلوگیری از تعرض فرصت طلبان به این اراضی نقش به سزایی در حفاظت و پاسداری از انفال به دنبال دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار