صدور اسناد تک برگ در اراضی ملی سپیدان

اجرای طرح جامع حدنگار و کاداستر اراضی ملی در ۱۵ هزار و ۳۳۳ هکتار از عرصه‌های ملی شهرستان سپیدان با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبداله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان،گفت: با تعاملات انجام شده با اداره ثبت اسناد و املاک ۵ فقره از پلاکات واقع در اراضی ملی سپیدان با اجرای طر ح کاداستر تثبیت و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

او، با اشاره به تلاش‌های انجام شده به منظور سیاست‌های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای اجرای برنامه‌های ۹ در ۹۹ بیان کرد: از ابتدای امسال  تاکنون میزان ۴۹ هزار هکتار از اسناد دفترچه‌ای نیز به تک برگ تبدیل شده است.

بحرینی، تصریح کرد: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک ۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان سپیدان تا پایان امسال دارای سند تک برگ شود.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان، ادامه داد: صدور اسناد تک برگی و تثبیت اراضی ملی در سامانه ثبت موجب کاهش چشمگیر تخلفات و تصرفات احتمالی در اراضی ملی شده و از جعل سند و صدور اسناد معارض در این اراضی نیز جلوگیری می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.