فنونی زاده: سپاهان بسیار بهتر از پرسپولیس بازی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمبود تمرین بدنی در پرسپولیس مشهود است.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار این تیم برابر سپاهان اظهار کرد: پرسپولیس نمایش خوبی نداشت و سپاهان در هر ۲ نیمه بهتر ظاهر شد. در ترکیب اولیه پرسپولیس ۸ هافبک درون زمین و ۳ مهره هجومی نیمکت نشین بودند. به نظر من گل محمدی در چیدمان ترکیب اولیه اشتباه کرد؛ البته شاید سرمربی می‌خواهد ترکیبش در دربی برابر استقلال تهران مشخص نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دلیل نتیجه نگرفتن این تیم در دیدار‌های اخیر عنوان کرد: پرسپولیس در خط دفاع مشکلی ندارد، اما در بازی سازی و فاز هجومی تیم مشکل دارد. پرسپولیس به بازیکنی احتیاج دارد که هم بتواند بازی سازی کند و هم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کند. به علاوه بازیکنان مشکل بدنی دارند و از اواسط نیمه دوم دچار افت می‌شوند؛ کمبود تمرین بدنی در پرسپولیس مشهود است. شاید عملکرد کادر فنی در این خصوص مناسب نیست.

فنونی زاده ادامه داد: مهدی عبدی و آرمان رمضانی مهاجم‌های خوبی هستند، اما هم به علت این که زیاد از آن‌ها استفاده نمی‌شود دچار استرس و عدم تمرکز شده اند و هم به درستی تغذیه نمی‌شوند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص شهرآورد تهران اظهار کرد: دربی شرایط متفاوتی دارد و شرایط جدول و آمار در این دیدار تاثیری ندارند. البته پیروزی در دربی مانند فتح یک جام با ارزش است و یحیی گل محمدی هم مطمئنا این موضوع را می داند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اظهارات امیر قلعه نویی عنوان کرد: مردم ایران انسان‌های با فرهنگی هستند و تعجب می‌کنیم از این که قلعه نویی چنین اظهاراتی کرده باشد.

فنونی زاده در پایان عنوان کرد: هواداران پرسپولیس نگران نباشند و از تیم حمایت کنند. مطمئن باشند شرایط دیدار دربی با این ۳ دیدار اخیر متفاوت خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۲۱:۳۳ ۱۷ دی ۱۳۹۹
این آقا هم یکی دیگر بیکاره های باشگاه لنگپولیس می باشند .
آخرین اخبار