رافت: سپاهان بیشتر از پرسپولیس خطر ساز شد/ بازی جذابی در دربی شاهد خواهیم بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

پایان رافت، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر سپاهان اظهار کرد: بازی جذاب و دیدنی را شاهد بودیم. در برخی از دقایق بازی، تیم فوتبال پرسپولیس موقعیت گلزنی داشت، اما بیشتر مواقع سپاهان روی دروازه سرخپوشان خطر ساز شد.

او ادامه داد: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان بازیکنان باکیفیتی دارند و هر ۲ تیم سعی می‌کردند مالکیت بازی را در خط هافبک در اختیار بگیرند تا حریفشان نتواند خطر ساز شود.

رافت گفت: تیم پرسپولیس در ۲ ماه گذشته به خاطر بازی‌های آسیایی زیاد به مسابقات لیگ برتر فوتبال اهمیت نمی‌داد، اما اکنون لیگ قهرمانان آسیا تمام شده است و کادر فنی پرسپولیس باید برنامه ریزی کند تا سرخپوشان به شرایط خوب برسند و به صدر جدول نزدیک شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دربی پایتخت بیان کرد: تیم استقلال تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنانش داشته است. برخی از بازیکنان این تیم نخستین بازی خود را در دربی تجربه می‌کنند، اما بازیکنان تیم پرسپولیس چندین سال است که در کنار هم بازی می‌کنند. آن‌ها از این لحاظ دارای تجربه بیشتری در دربی هستند. بدون شک بازی خوب و جذابی را در دربی شاهد خواهیم بود، چون تیم استقلال دوست دارد صدر جدول را حفظ کند و تیم پرسپولیس هم قصد کسب ۳ امتیاز دربی را دارد تا به رده‌های بالای جدول صعود کند.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: امیدوارم شاهد بازی خوبی در دربی باشیم و پرسپولیس هم برنده این بازی شود.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار