آیت‌الله شاهچراغی:

مسئولان نسبت به جلوگیری از هدر رفت انرژی با حساسیت بیشتری عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه مردم نیازمند آب، برق و گاز هستند، گفت: کمبود آب و انرژی که درواقع سرمایه‌های حیاتی در استان محسوب می‌شود، نیازمند صرفه‌جویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان  با اشاره به اینکه آب و انرژی از عوامل حیاتی برای ایجاد توسعه در منطقه و بقای زندگی محسوب می‌شود، اظهار داشت: برای جلوگیری از کمبود آب و انرژی مشترکان خانگی و تولیدکنندگان باید نسبت به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

او با تأکید بر اینکه در ایام زمستان مصرف گاز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند با کاهش میزان مصرف و مدیریت آن برای توزیع انرژی در سراسر نقاط استان سهیم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع با حساسیت بیشتری عمل کنند، خاطرنشان کرد: انرژی پاک گاز جزو سرمایه‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: گازرسانی به مناطق محروم ازجمله رویکردهای مهم این شرکت در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

علیرضا اعوانی با تأکید بر اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: ۹۱ درصد مناطق روستایی استان سمنان نیز گازرسانی شده است.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: هدررفت انرژی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.