تیم تراکتور افتخار ایران و آذربایجان

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تراکتور، بدون شک افتخار ایران و آذربایجان است و قلب میلیون‌ها نفر از مردم ایران اسلامی برای این تیم غیرتمند و پرتلاش می‌تپد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با حضور در باشگاه ورزشی، فرهنگی تراکتور، موفقیت‌های این تیم از جمله قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته و انتخاب این تیم به عنوان محبوب‌ترین و پرهوادارترین تیم آسیا را تبریک گفت.

او مردم آذربایجان شرقی را مردمی ورزش دوست و ورزشکار برشمرد و ادامه داد: بخش اعظمی از این افتخار، مدیون اقدامات ارزشمند باشگاه و تلاش‌های شجاعانه بازیکنان تراکتور در میادین ورزشی است.

او داشتن جامعه‌ای سالم را در گرو تربیت جوانانی ورزشکار، ورزش دوست و متخصص دانست و اضافه کرد: فرهنگ سازی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران، اقدامی بسیار ارزشمند است که امیدواریم بیش از پیش همچون باشگاه تراکتور در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

استاندارآذربایجان شرقی  از آمادگی مدیریت ارشد استان برای حمایت بیشتر از تیم تراکتور خبر داد و افزود: تراکتور، نه تنها برای آذربایجان، بلکه برندی مقتدر برای ایران اسلامی محسوب می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به برخی حاشیه سازی‌ها و حملات ناجوانمردانه بر علیه تیم تراکتور تاکید کرد: این حواشی نباید تراکتور را از مسیر اصلی خود دور سازد و همه با هم باید با تلاش، غیرت، همت و اقدامات سنجیده، پاسخی درخور شان تراکتور داشته باشیم.

اوهمچنین به نقش آذربایجان در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: ایران ما به مثابه یک تابلو نقاشی زیبا از اقوام و فرهنگ‌های مختلف است که آذربایجان در این زمینه، سهمی عمده و نقشی ویژه دارد.

او در همین راستا ادامه داد: آذربایجان، مهد مدنیت و فرهنگ اصیل ایرانی است و به جرات می‌توان گفت که ایران مدرن، مدیون آذربایجان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا.ع
۲۳:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
دوباره یک نظرخواهی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
عدم پوشش خبری رونامه های سراسری ورزشی کشور به انتخاب پرهوادارترین تیم در آسیا که در نظر سنجی ای اف سی تیم تراکتور ایران با حداکثر آرا اول شد خیلی جای تاسف داره که متاسفانه انگار این افتخار ملی و ایرانی تلقی نمیشود
آخرین اخبار