سردار شهید قاسم سلیمانی شناسنامه جبهه جهانی مقاومت است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی شناسنامه جبهه جهانی مقاومت است گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد شرف مرز ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز در وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی در جوار شهدای جبهه مقاومت در وادی رحمت تبریز گفت: از این حرکت علمی و تحقیقاتی جامعه علمی و دانشگاهی استان آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم، تا چشم کار می‌کند جای حاج قاسم خالی است، اما روح با صلابت ایشان دل‌ها را بهم پیوند زده است.

سردار خرم افزود: مدافعان حرم صرفا مدافع خاک نبودند بلکه از انسانیت دفاع کردند، حاج قاسم فریاد مظلومیت مستضعفان جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اگر سردار سلیمانی نبود جریان تکفیری جنایتی رقم می‌زد که به غیر از حادثه عاشورا، نظیری نداشته باشد،گفت: حاج قاسم با پیوند مقاومت و دیپلماسی انقلابی تأمین منافع ملی را به عینیت رساند.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم از یک منظومه فکری متقن برخوردار بود گفت: از همه کسانی که در یک سال اخیر با مکتوبات خود در قالب‌های مختلف و برای حاج قاسم عینیت بخشیدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار