جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب تا آخر دی‌ماه تمدید شد

هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب به علت استقبال زیاد دوستداران کتاب تا آخر دی‌ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،روستا‌های متقاضی شرکت در هفتمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب می‌توانند مستندات ، مدارک و برنامه‌های تدوین  شده در زمینه کتابخوانی و ترویج کتاب را به دبیرخانه مرکزی یا دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کنند.

مستندات و مدارک برنامه‌های ترویج کتابخوانی در روستا‌ها باید به تایید دهیار و رئیس شـورای اسلامی روستا برسد و فرم‌های مربوط به جشنواره نیز تکمیل و به دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها ارسال شود.

متقاضیان می‌توانند مستندات خود را به پست الکترونیک جشنواره به نشانی iranbookpromotion@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه ترویج کتابخوانی به نشانی http://bookpromotion.ir/ مراجعه کنند.

جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب نخستین‌بار در سال ۱۳۹۳ با هدف گسترش، توسعه ، ترویج و تقویت برنامه‌های کتابخوانی و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق روستایی و عشایری راه اندازی شده است.

در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ۱۰ روستا برگزیده می‌شود و ۱۰ روستا نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد و به هر یک از روستا‌های دوستدار کتاب جوایزی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.