ولایت فقیه در بقای ارزش‌های اسلامی نقش مهمی دارد

امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه ولایت فقیه در بقای ارزش‌های اسلامی نقش مهمی دارد، گفت: دشمنان و بدخواهان ولایت فقیه به دنبال فاصله انداختن مردم با، ولی شان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام قدمی امام جمعه موقت آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج)، با بیان اینکه ویژگی مشترک سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، سالروز شهادت شهید سلیمانی و سالروز قیام ۹ دی، اهمیت موضوع ولایت و دفاع از، ولی در هر زمان، مکان و موقعیتی مناسب است، تاکید کرد: ما وظیفه داریم ابتدا، ولی زمان را شناخته و سپس از او دفاع کنیم.

او با بیان اینکه، ولی فقیه به تعبیر امام خمینی (ره) ولایت رسول الله (ص) و انبیا الهی است، افزود: ولایت فقیه است که در بقای ارزش‌های اسلامی و انقلابی نقش آفرینی می‌کند.

امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه وجود، ولی فقیه بسیار اثرگذار است، تاکید کرد: اگر ما امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را نداشتیم مردنما‌های نامردی بودند که حاضر می‌شدند مملکت را به راحتی تقدیم دشمنان کنند.

او ابراز کرد: به همان اندازه که، ولی فقیه برای اسلام و جامعه و مردم مؤثر است، به همان میزان هم مورد کینه و هجمه دشمنان قرار دارد.

قدمی با بیان اینکه در فضای مجازی طوفان و بلوایی بر علیه ولایت وجود دارد، گفت: دلیل این کینه آن است که دشمنان و بدخواهان از ولایت سیلی خورده‌اند و از فتوای تنباکو تا انقلاب و امروز در یاد دشمنان است و درد آن را تا مغز استخوان خود احساس می‌کنند و قرن‌ها آن را فراموش نمی‌کنند لذا برخی آگاهانه به عناد برخاسته‌اند و برخی هم از درون از روی سادگی و جهالت و ناآگاهی به مخالفت پرداخته‌اند.

او با بیان اینکه دشمنان ولایت سازی و مرجع سازی می‌کند، ابراز کرد: علت این موضوع آن است که مردم به اشتباه بیفتند و، ولی فقیه زمان خود را گم کنند و راه را اشتباه بروند لذا این هجمه‌های طی سال‌های اخیر و با پیروزی جبهه مقاومت شدت بیشتری گرفته و دشمنان ولایت به رقص مرگ خودشان سرعت بخشیده‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.