مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور :

۹ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چند معلول تکمیل شد

محسن خاکی پور گفت: بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چند معلول توسط این انجمن در حال ساخت است که تا روز گذشته ۹ هزار و ۷۰۰ واحد از آن‌ها تکمیل و واگذار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محسن خاکی پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور روز سه شنبه در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز از سال ۸۲ شروع به فعالیت کرد، این انجمن در تمام استان‌ها فعال است و در ۴۳ شهرستان نیز این انجمن شعبه دارد و در شرایط مختلف مانند سیل و حوادث مختلف نیز همکاری می‌کنند.

او افزود: ۳۰ هزار واحد مسکونی سال‌های گذشته در نقاط مختلف کشور از سوی خیران در دست ساخت بود که تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد از آن‌ها تکمیل واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین پنج وزارتخانه یادآور شد: برای خانواده‌های دارای ۲ معلول یا بیشتر مسکن ساخته می‌شود و کار شناسایی افراد واجد شرایط در حوزه شهری و روستایی بر عهده دستگاه‌های مربوطه است.

خاکی پور تاکید کرد: بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای چند معلول توسط این انجمن در حال ساخت است که تا روز گذشته ۹ هزار و ۷۰۰ واحد از آن‌ها به بهره برداری و مابقی تا پایان خرداد سال آینده تکمیل خواهند شد.

او اضافه کرد: هفت هزار و ۷۰۰ واحد حوزه مسکن شهری نیز در حال احداث است که از این تعداد پنج هزار و ۱۰۳ واحد تکمیل و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصدی در دست احداث هستند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور بیان کرد: امسال به دلیل افزایش دستمزد و هزینه ها، میزان کمک‌های بلاعوض افزایش یافت و برای شهر‌ها این رقم به حدود ۱۴۰ میلیون تومان رسید.

خاکی پور گفت: اعتقاد ما این است که اگر مشکل مسکن محرومان حل شود دیگر حوزه ها، چون بهداشت، سلامت و ... به تبع آن حل خواهند شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.