استاندار ایلام خبر داد;

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سلیمانی دشتکی از ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان ایلام در قالب طرح اقدام ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در دیدار با علی اکبر مهرابیان رئیس هیات مدیره مرکز عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات این ستاد در امر محرومیت زدایی گفت: امروز استان ایلام درگیر مبارزه با کرونا است و در این شرایط خواستار کمک و مساعدت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ویژه در خرید دستگاه‌های اکسیژن ساز هستیم.

او در ادامه با اشاره به ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این یک حرکت ارزشمند و انقلابی است و در جهت ایجاد تسهیلات ، تهیه زمین برای ساخت مسکن، صدور مجوزهای لازم و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که قریب یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی است، اظهار کرد: این موضوع مهم نیازمند توجه بیشتر نهاد‌ها و بنیاد‌های مهم کشور از جمله بنیاد مستضعفان، علوی، برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) است که خوشبختانه امروز شاهد چنین رویکردی در استان هستیم.

او یکی از مشکلات قشر ضعیف و کم درآمد را مشکل مسکن عنوان کرد و افزود: در این راستا با رایزنی‌های مختلف موفق شده ایم نظر بنیادها، نهاد‌ها و ارگان‌های مهم کشور را در امر محرومیت زدایی و ساخت مسکن جلب کنیم.

او در ادامه با اشاره به حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در امر محرومیت زدایی استان، مطرح کرد: در رایزنی‌های مختلف ، تاکنون بنیاد مستضعفان، علوی، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری و امروز نیز با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جمع بنیاد‌ها و سازمان‌های مهم کشور در امر محرومیت زدایی کامل شده است.

علی اکبر مهرابیان رئیس هیات مدیره مرکز عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این دیدار با اشاره به تعهد ستاد برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور گفت: ستاد، این واحد‌های مسکونی را در قالب اقدام ملی مسکن در تمام استان‌های کشور متعهد شده است و در استان ایلام نیز این مهم اجرایی می‌شود.

او در ادامه نسبت به خواسته‌های استاندار ایلام قول مساعد داد و گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و کار برای مردمان این دیار یک افتخار بزرگ است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.