در بسته حوادث دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هویزه/ محموله چوب قاچاق به مقصد نرسید

حوادث امروز دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: با هدف برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله‌ها را ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این ارتباط ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شدند.

۱۰ تُن چوب قاچاق در حمیدیه کشف شد

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه گمبوعه حین کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه ایسوزو حامل چوب قاچاق را شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۰ تُن چوب قاچاق کشف شد.

او بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این ارتباط ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس باغملک بر دستان خرده فروش موادمخدر

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات اطلاعاتی یک خرده فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار یک کیلو و ۹۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

او ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در ایذه

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایذه با انجام کار اطلاعاتی ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری مواد مخدر، قمه، چاقو، شمشیر و آلات و ادوات بکار رفته در سرقت‌ها کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۳۰ فقره انواع سرقت از قبیل؛ خودرو، مغازه، منزل و به عنف در شهرستان‌های ایذه، باغملک، هفتکل و رامهرمز اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با تشکیل ۸ اکیپ از عوامل کوپ و پلیس‌های تخصصی به منظور برخورد با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت در ۴ نقطه آلوده بصورت ضربتی به مرحله اجرا درآمد و در این رابطه ۴ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ادوات کشاورزی مسروقه، یک گوشی تلفن همراه و در عملیاتی ضربتی دیگر ۱۷ سارق تحت تعقیب نیز دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه مواد مخدر، قاچاق سوخت و هرگونه نا امنی را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برق دستبند بر دستان ۴ شرور در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار کرد: در پی درگیری منجر به جرح بین چند تن از اراذل و اوباش و انتقال مصدومان به بیمارستان و به تبع آن در مرکز درمانی نیز مسلحانه درگیر شدند، شناسایی و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی ۴ نفر اوباش عاملان درگیری که سوابقی همچون شرارت، خرید و فروش موادمخدر و حمل سلاح غیرمجاز را در پرونده شوم خود داشتند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه متهمان پس از تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند، بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.