در بسته حوادث جمعه ۵ دی ماه بخوانید؛

برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در ماهشهر/دستگیری سارقان در اهواز

حوادث امروز جمعه ۵ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۵ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستبند پلیس ماهشهر بر دستان توزیع کنندگان مواد مخدر 

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: طرح تشدید برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان به اجرا در آمد، ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های بندر ماهشهر با انجام تلاش شبانه روزی موفق شدند محل اختفای ۸ نفر از توزیع کنندگان و فروشندگان این مواد خانمان سوز را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند.

او بیان داشت: اموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های بندر ماهشهر پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر نمودند.

سرهنگ پاپی افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان دستگیر شده ۲ کیلو و ۲۶۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای گیم نت در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز : در پی وقوع سرقت گیم نت در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۶ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان گیم نت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه لب تاب، تعداد ۶ دستگاه دوربین مدار بسته و ۲ دستگاه پی اس فور مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره انواع سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.