بهره‌مندی ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از انشعابات رایگان آب،برق،گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی در امسال بهر‌ه‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی معاف شده‌اند.

او اضافه کرد: در ۶ ماهه امسال، در راستای ارائه خدمات عمرانی ۳۷خانوار از مددجویان تحت حمایت این ‏نهاد از امتیاز انشعاب رایگان برق، ۳ خانوار  شهری و۳۱ خانوار روستایی از انشعابات آب رایگان  و ۲۱ خانوار نیز از انشعاب گاز برخوردار شده‌اند.‎

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در این مدت برای هشت خانوار معافیت از پرداخت عوارض شهرداری، مجوز ساخت و پایان کار بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنانگفت: ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی در شش ماهه سال جاری بهر‌ه‌مند شدند.

او با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌‌های مربوطه و برای یک نوبت انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

سیده فاطمه تقوی  بیان کرد: برطرف کردن مشکلات خدماتی آب، برق و گاز نیازمندان این نهاد دارای اهمیت بسیاری است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/ گ 

برچسب ها: کمیته امداد ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.