نصیرزاده: زنوزی در حوزه فنی تراکتور دخالت نمی‌کند/ مدیرعامل سابق باشگاه قصد برکناری منصوریان را داشت

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره مالکیت محور بودن این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره مالکیت محور بودن این باشگاه اظهار کرد: باشگاه تراکتور همانند شهر خودرو، نساجی مازندران و ماشین سازی مالکیت محور است و تمام باشگاه‌های خصوصی  در تمام دنیا به این صورت اداره می‌شود. باشگاه شهر خودرو یکی - ۲ مدیرعامل عوض کرده،   اما کسی متوجه این موضوع نشد،   چون  مالک این باشگاه به سمت مردم است. البته زنوزی  مالک باشگاه تراکتور به طرف مردم نیست اگرچه او مصاحبه کرده و به خیلی از مسائل هم  ورود می‌کند.

نصیرزاده درباره اظهارات منصوریان مبنی بر اینکه از اول فصل می‌خواستند او را برکنار کنند، گفت: زنوزی به هیچ وجه در حوزه فنی تراکتور دخالت نمی‌کند و درباره استفاده از بازیکنان صحبتی نمی‌کند و در رختکن هم حاضر نمی شود.  

نصیرزاده: زنوزی در حوزه فنی تراکتور دخالت نمی‌کند/ مدیرعامل سابق باشگاه قصد برکناری منصوریان داشت

در باشگاه های مالک محور تعویض عوامل باشگاه مهم نیست 

نصیرزاده درباره اینکه تغییرات زیاد مدیرعامل و سرمربی به تراکتور ضربه نزده است، گفت: این نگاه بیرونی است و نمی‌خواهم از فرضیه‌ای دفاع کنم و بعد زیر سئوال بروم. در باشگاه‌های مالک محور مهم است که مالک باشگاه تغییر نکند و تعویض عوامل اهمیت ندارد. البته در باشگاه‌های مدیریت محور که دولتی هستند همه تصمیمات را مدیرعامل می‌گیرد. به طور مثال پولی در باشگاه مدیریت محور است و آن مدیرعامل همه پول‌ را خرج می‌کند بدون اینکه به وزیر آن قسمت  پاسخگو باشد. با توجه به اینکه وزاری صنعت و معدن و نفت در کنار مدیرعامل‌های باشگاه صنعتی هستند به همین علت اگر مدیران بخواهند قرارداد‌های سنگین ببندند باید پاسخگوی وزیران هم باشند. واژه  باشگاه‌های مالک محور ابداعی من در سال ۹۶ بود که از  آن خیلی زیاد استفاده می‌کنم.  

معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره اینکه این باشگاه مالک محور به قهرمانی می‌رسد، بیان کرد: اصلا  تغییر و تحولات زیاد در بخش مدیریتی و کادر فنی خوب نیست و من این موضوع را قبول دارم.

فرکی گزینه مدنظر مدیرعامل سابق باشگاه تراکتور بود  

او درباره اینکه چرا زنوزی معتقد بود که انتخاب منصوریان رست نبود، اظهار کرد: من صحبت‌های منصوریان را به اطلاع مالک باشگاه تراکتور رساندم. قرار بود ۱۱ روز قبل از مسابقات این مربی را برکنار کند. البته زنوزی گفت که علیپور مدیرعامل سابق جمله" اگر من بودم علیرضا منصوریان را انتخاب نمی‌کردم و حسین فرکی را انتخاب می کردم" را گفته بود و  مالک باشگاه به علیپور گفت اکنون این تعویض  را  انجام بدهد.

نصیرزاده درباره اظهارات منصوریان علیه او بیان کرد: انسان هرگاه قضاوت می‌کند در جایگاه پروردگار می‌نشیند. به هر حال  من بعد از باخت به سپاهان به منصوریان گفتم که این نتایج مدنظر هیئت مدیره باشگاه تراکتور نیست و  آنها به دنبال برکناری او هستند. چمنیان و آذرنیا هم در زمان مذاکرات من و منصوریان حضور داشتند . من به منصوریان گفتم که استفاده از سیستم ۳ دفاعه باعث اخراج لوکا بوناچیچ، جان توشاک و نتیجه نگرفتن ویلموتس شد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار