نماینده مالک باشگاه تراکتور:

منصوریان باید اظهاراتش را در محاکم قضایی ثابت کند/ زنوزی وقت کافی برای حضور در فدراسیون فوتبال را ندارد

بهداد بیات، نماینده مالک باشگاه تراکتور به اظهارات علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهداد بیات، نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اظهارات منصوریان مبنی بر این که برای حضور پیدا نکردن در برنامه تلویزیونی تهدید شده است، اظهار کرد: منصوریان باید اظهاراتش را در محاکم قضایی ثابت کند که چه کسی از داخل یا خارج از باشگاه تراکتور تهدیدش کرده است. این موضوع ساده‌ای نیست و زمانی که منصوریان در یک رسانه ملی بیان می‌کند تهدید شده است، باید مدرک داشته باشد که بتواند این موضوع را ثابت کند.  

منصوریان باید اظهاراتش را در محاکم قضایی ثابت کند/ زنوزی وقت کافی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارد

اظهارات منصوریان ضد و نقیص است 

نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اظهارات منصوریان مبنی بر این که در صورت قهرمانی باز هم از این تیم تبریزی اخراج می‌شد، گفت: منصوریان همه این مسائل  را باید ثابت کند و اظهاراتش ضد و نقیص است. او بیان کرد که اطلاعی از برکناری اش نداشته است، اما او ۲ مرتبه با نصیرزاده صحبت کرده بود و خودش هم این موضوع را تایید کرد. همچنین منصوریان گفته که قرار بود که من را تعویض کنند، اما نگذاشتم این اتفاق رخ بدهد و اصلا یک مربی نمی‌تواند درباره برکناری اش تصمیم بگیرد.  

نبی سفارش منصوریان را به  مالک تراکتور کرده بود 

او افزود: همچنین جلسه محترمانه ۲ ساعته با منصوریان برگزار شده است. به هر دلیلی، تصمیم بر قطع همکاری با منصوریان گرفته شد، اما او نمی‌تواند بگوید برکنارم کنند یا نه! البته من احساس می‌کنم منصوریان کامل صحبت نمی‌کند و او  بیان کرده که نفر سومی بین او و زنوزی بوده و متوجه نمی‌شوم که منظورش چه کسی است؟ شاید منظورش محمد مهدی نبی است، چون او سفارش منصوریان را به زنوزی کرد و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.

منصوریان باید اظهاراتش را در محاکم قضایی ثابت کند/ زنوزی وقت کافی برای حضور در فدراسیون فوتبال ندارد  

ای کاش زنوزی رئیس فدراسیون فوتبال شود تا درآمدزایی کند 

بیات گفت:  اگر بحث حضور  زنوزی در فدراسیون فوتبال مطرح است، اول این که او وقت این کار را ندارد، اما کاش  زنوزی رئیس فدراسیون می‌شد تا برای فوتبال ایران درآمدزایی کند. او هیچ وقت به فکر جیب خودش نیست.

افتتاح رستوران در تبریز دغدغه منصوریان بود 

بیات با اشاره به ادعای سرمربی سابق تراکتور مبنی بر اینکه «تراکتور یک باشگاه مالک محور است»، گفت: وقتی مالک می‌بیند دغدغه منصوریان از فردای عقد قرارداد، افتتاح رستوران در تبریز است و با بازیکن یک میلیاردی، ۴ میلیارد قرارداد می‌بندد، چرا نباید دغدغه داشته باشد. زنوزی پاسخگوی هواداران تراکتور است. همچنین  منصوریان صحبت‌هایی را مطرح کرده که تبعات دارد. 

سوار کردن سگ در هواپیما دغدغه منصوریان در زمان نقل و انتقالات بود 

او درباره اظهارات علیرضا منصوریان در مورد برکناری از هدایت تیم تراکتور، عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم خیلی چیز‌ها را بگوییم، اما با این «شو» که منصوریان دیشب اجرا کرد و متخصص این کار هم است، مجبور می‌شویم خیلی حرف‌ها را بزنیم. دغدغه منصوریان در زمان نقل و انتقالات، سوار کردن سگش به هواپیما بود تا در تبریز دلتنگ نباشد. اکنون هم در اظهارات یک طرفه خود، صرفاً توهین می‌کند. صحبت‌های منصوریان درست و منطقی نیست و باید پاسخگو باشد.

نماینده مالک تراکتور اظهار کرد: روزی که منصوریان از تراکتور برکنار می‌شد، ادعا کرد که «خط قرمز نظام است»؛ این حرف‌ها دیگر چیست؟ او باید پاسخگو باشد.

ما در قلب آمریکا توانستیم  بهترین لباس ها را خریداری کنیم 

بیات درباره شبهه‌های موجود درمورد برند لباس تیم تراکتور، گفت: منصوریان درباره برند لباس‌های تیم تراکتور صحبت کرده که اتفاقاً تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس‌های آدیداس از گمرک موجود است. زنوزی یک سال شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان حک کرد. ما با این کار نشان دادیم هیچ کدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس‌ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.

او ادامه داد: منصوریان در مقابل فردی از بیزینس صحبت می‌کند که بالای ۱۰ هزار نفر برایش کار می‌کنند و او نمی‌تواند به زنوزی درس بدهد. به طور حتم «دو دو تا، چهارتای» او به شکلی بوده که برند آدیداس را خیلی بهتر دانسته است. منصوریان باید تمامی این تهمت‌هایی که زده را اثبات کند.

منصوریان در جذب سید جلال حسینی و نادری موفق نبود 

بیات درباره دلایل برکناری علیرضا منصوریان، گفت: بخش عمده‌ای از مسائلی که  منصوریان گفته است به خودش برمی‌گردد. لیست بازیکنانی که منصوریان می‌خواست، از افرادی مانند سید جلال حسینی و محمد نادری تشکیل می‌شد که آن‌ها قرار بود با هماهنگی این مربی به تراکتور بیایند که نیامدند. آقای منصوریان! شما ۳ کاپیتان تیم ملی را در این تیم داشتید. با قیمت این بازیکنانی که جذب شده، می‌توانستیم بازیکنان خیلی بهتری جذب کنیم. مسائل مطرح شده بهانه است و منصوریان نتیجه نگرفت و برکنار شد.

منصوریان فرافکنی می کند 

او در پایان گفت: تراکتور همیشه باید برای قهرمانی بجنگد و نمی‌توان از این تیم انتظار کسب نتایج معمولی داشت. به هر دلیل، بعد از ۵ هفته همکاری ۲ طرف قطع شده است، اما اینکه منصوریان تهدید کند حرفه‌ای نیست. آقای منصوریان! شما ادعای فوتبال حرفه‌ای دارید. شما بهتر از این امکانات تاکنون ندیده بودید. کدام باشگاه چنین امکاناتی دارد؟ بهتر است خیلی راحت بگوییم، نتوانستیم نتایج مدنظر باشگاه را کسب کنیم و برکنار شدیم. امیدوارم انسان‌ها همان‌طور که ادعا می‌کنند، در رفتارشان هم حرفه‌ای باشند، فرافکنی نکنند و به حرف‌های خودشان پایبند باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار