مدیرعامل باشگاه شیمیدر: وارگاس به ایران بازنگردد جریمه می شود

درغوکاسیان گفت: وارگاس، سنتر تیم بسکتبال شیمیدر به ایران بازنگردد با جریمه سنگین نقدی مواجه خواهد شد.

هنریک درغوکاسیان مدیر عامل باشگاه شیمیدر در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازنگشتن ایلوی وارگاس، سنتر تیم بسکتبال شیمیدر به ایران اظهار داشت: وارگاس به خاطر مشکلات خانوادگی خود به ایران بازنگشته است و به دلیل حل نشدن مشکلات خود از باشگاه زمان خواست، اما با توجه به طولانی شدن غیبتش در تیم، با او تماس گرفتیم و خواستیم که هر چه سریع تر به ایران برگردد و طبق قرارداد خود با باشگاه همکاری کند. او هم در پاسخ به ما گفت که باید باز هم به او زمان بدهیم، ولی باشگاه این را نپذیرفت و به او دو راه پیشنهاد دادیم که یا برگردد و کار خود را ادامه دهد، یا بیاید و طبق قرارداد با باشگاه تسویه حساب کند و تمام ضرر و زیان‌های باشگاه را پرداخت کند.

او افزود: بعد از ارائه پیشنهاد به وی از باشگاه مدت ۱ هفته زمان خواست تا فکر کند و جواب خود را اعلام کند. در این میان هم ما بدون معطلی با دو بازیکن آمریکایی وارد مذاکره شدیم تا در پست ۵ خود دچار مشکل نشویم. ما برای بازی امروز هم از بازیکن سوم خود که ایران است استفاده خواهیم کرد تا وضعیت وارگاس برای باشگاه مشخص شود.

درغوکاسیان در خصوص بازیکنان آمریکایی مد نظر باشگاه شیمیدر گفت: ما با این دو بازیکن وارد مذاکره شدیم تا در صورت بازنگشتن وارگاس یکی از این دو بازیکن را به خدمت بگیریم و در ادامه راه در لیگ برتر به مشکل نخوریم. اما اگر وارگاس خود برگردد و به کارش در تیم ادامه دهد مذاکره با این دو بازیکن متوقف خواهد شد.

وارگاس در صورت بازنگشتن به ایران با جریمه سنگین نقدی باشگاه روبه رو خواهد شد.

ایلوی وارگاس سنتر اهل دومینکن شیمیدر برای همراهی تیم ملی کشورش در رقابت‌های انتخابی کاپ منطقه آمریکا ایران را ترک کرده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار