۱۰میلیارد تومان تسهیلات روستایی در دشتیاری پرداخت شده است

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار و دشتیاری گفت: امسال ۱۰میلیارد تومان تسهیلات در حوزه روستایی در شهرستان دشتیاری به منظور ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمدیاسین افرازه رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار و دشتیاری  اظهار داشت: خوشبختانه بالاترین پرداخت تسهیلات در شهرستان تازه تاسیس دشتیاری را شاهد هستیم که این تسهیلات پرداخت شده شاخص ترین آنها در ۲ طرح بسته بندی و فرآوری ماهی و میگو است.

او  بیان کرد: این طرح ها هم اینک با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجرا هستند که می توانند نقش مهمی در اشتغال داشته باشند.

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار و دشتیاری گفت: با توجه به تفاهم‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره)نیز بالغ بر ۳۰ طرح ارجاع شده که در کمترین زمان پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به اینکه علاوه بر این تسهیلات همچنین طی یک سال اخیر ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در چابهار پرداخت شده است.

افرازه ادامه داد: در حوزه طرح‌های شیلاتی با توجه به تفاهم‌نامه صندوق توسعه صنایع دریایی مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

او  بیان کرد: در سالجاری که به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده بیشترین اولویت پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی، صنایع کوچک و گردشگری بوده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید چابهار و دشتیاری گفت:‌ شهرستان دشتیاری رتبه اول پرداخت تسهیلات را در سطح استان دارد و با توجه به نظارت‌های صورت گرفته کمترین انحراف را در ۲۹۳ فقره تسهیلات داشته‌ایم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار