بحرین، قطر را تهدید کرد

خالد بن احمد آل خلیفه، مشاور پادشاه بحرین، دوحه را به توطئه‌چینی علیه این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، خالد بن احمد آل خلیفه، مشاور پادشاه بحرین، در پیامی توییتری، قطر را به توطئه‌چینی علیه کشورش متهم کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه امروز (پنج‌شنبه) در حساب توییتری خود نوشت: «بحران قطر در زمینه روابطش با همسایگان دلایل و جنبه‌های متعددی دارد که بدترین آن، هدف قرار دادن دریانوردان و صیادان بحرینی است که در داخل مرزهای آبی بحرین فعالیت می‌کنند.

مشاور پادشاه بحرین افزود: قطری ها یا با شلیک به ماهگیران و دریانوردان ما، آنها را می‌کشند یا اقدام به آدم‌ربایی می کنند یا اینکه با مصادره قایق هایشان مانع از فعالیت و کسب رزق و روزی آنها می شوند.

بن حمد می گوید: ما به توطئه‌‌های آشکار و دروغ‌گویی‌ها آشکار قطر طی دهه‌ها عادت کرده‌ایم. اما چیزی که برای ما خیلی مهم است حفظ جان و مال شهروندانمان است؛ این مسئله‌ای است که خیلی آن را جدی می‌گیریم و قطر باید دست از حملات مداوم که مسئولیت کامل آن برعهده این کشور است، بردارد».

این در حالی است که عربستان و برخی رسانه‌ها اخیرا مدعی شدهاند گفت‌وگوها بین قطر و چهار کشور محاصره‌کننده (عربستان، بحرین، امارات، و مصر) پیشرفت‌هایی داشته و احتمالا بحران سیاسی بین آنها به زودی حل می‌شود،

​روابط بحرین به همراه سه کشور عربی امارت، عربستان سعودی و مصر با قطر بعد از اتهام‌های مشترک این چهار کشور علیه دوحه تا به امروز قطع بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار