نبی بخش: کبدی ساحلی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است

بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی در رابطه با شرایط اردوی تدارکاتی تیم ملی در بندرعباس توضیحاتی داد.

معین نبی بخش بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی ساحلی در بندرعباس اظهار داشت: سه شنبه سیزدهمین روز از اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی ساحلی در بندرعباس بود. امروز چهارشنبه آخرین جلسه تمرینی را برگزار می‌کنیم. در حال حاضر ۲۰ بازیکن در اردو حضور دارند که در انتها احتمالا ۴ نفر از لیست بازیکنان خط می‌خورند تا به نفرات اصلی اعزامی به مسابقات آسیایی چین برسیم.

او ادامه داد: پیش از این ۲ اردوی تدارکاتی مجازی و پس از آن یک اردوی حضوری در تهران برگزار شد. در اردوی تهران حدود ۴۰ بازیکن دعوت شده بودند که پس از گذراندن یک مرحله انتخابی درون اردویی، ۲۰ نفر برای اردوی بندرعباس انتخاب شدند.

نبی بخش درباره شرایط برگزاری اردوی تدارکاتی در بندرعباس بیان کرد: بیشتر زمان این اردو صرف بدنسازی شده و جلسات تمرینی در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شد. دمای هوای بندرعباس برای برگزاری اردو بسیار مناسب بود و اردوی بسیار خوبی برگزار کردیم.

بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی در خصوص اصلی‌ترین رقبای ما در مسابقات آسیایی چین گفت: تعداد بازیکنان در کبدی ساحلی ۶ نفر بوده و اکثر کشور‌ها این تعداد بازیکن خوب را دارند، بنابراین سطح رقابت‌های ساحلی کبدی از سالنی بالاتر است.

او ادامه داد: حریفان اصلی ما کشور‌های هند، پاکستان، کره و سریلانکا هستند.

کبدی ساحلی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است

نبی بخش درباره پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های ساحلی آسیا اظهار کرد: سطح کبدی ساحلی ایران یک سر و گردن از سایر کشور‌های آسیا بالا‌تر است و به امید خدا قهرمانی ۴ سال گذشته را بار دیگر تکرار می‌کنیم.

نبی بخش: کبدی ساحلی ایران یک سر و گردن از آسیا بالاتر است

چینی‌ها به ورزشکاران واکسن کرونا تزریق می‌کنند

بازیکن تیم ملی کبدی ساحلی در رابطه با میزبانی کشور چین در شرایط کرونایی اظهار داشت: کشور چین تعهد کرده هیچ مشکلی برای بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها پیش نمی‌آید و به همه آن‌ها واکسن کرونا تزریق می‌کند.

او ادامه داد: باید ۱۴ روز زود‌تر به چین اعزام شویم که کار‌های قرنطینه و تزریق واکسن انجام شود. بازی‌ها از روز ۱۳ تا ۲۰ فروردین برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار