رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی:

۶ اردوی دیگر برای تیم ملی کبدی برگزار خواهیم کرد

شکری، رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی در خصوص برگزاری اردو‌های تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

ناصر شکری، رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با آخرین وضعیت اردوی تیم‌های ملی کبدی ساحلی آقایان و بانوان کشورمان اظهار کرد: تا کنون ۴ اردوی تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان تیم ملی برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی ساحلی در سانیای کشور چین برگزار شده است.

او ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اردو‌های آماده سازی ما در ۲ بخش ۲۰ نفره برگزار شد. در پایان این اردوی‌ها یک مسابقه انتخابی درون اردویی برگزار شده است و از جمع ۴۰ نفره بازیکنان، ۲۰ نفر از آقایان و ۱۹ نفر از بانوان به اردوی بعدی دعوت شده‌اند.

شکری در خصوص اردوی بعدی تیم‌های ملی بیان کرد: اردوی بعدی بانوان کشورمان در اهواز و آقایان در بندرعباس برگزار خواهد شد. اردوی بانوان از فردا و اردوی آقایان از شنبه آغاز خواهند شد. مدت این اردو‌ها بین ۱۲ تا ۱۵ روز است.

او ادامه داد: پس از پایان این اردو‌ها، نام چند بازیکن دیگر از تیم ملی خط می‌خورد و پس از استراحت یک هفته ای، اردوی جدید آغاز می‌شود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی درباره محل اردو‌های بعدی تیم ملی کبدی گفت: با تفاهم نامه‌ای که اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی با شرکت فولاد امضاء کرده است، ۲ یا ۳ اردوی دیگر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

او افزود: به دلیل شبیه سازی شرایط اردوی تدارکاتی تیم ملی با محل برگزاری رقابت ها، در جزیره‌های کیش و قشم هم اردو برگزار می‌کنیم.

تست کرونا شرط ورود به اردوی تیم ملی است

شکری در رابطه با گرفتن تست کرونا از ملی پوشان اظهار کرد: اولین شرط حضور در اردوی تیم ملی، نتیجه منفی تست کرونا است. در اردوی قبلی نتیجه تست ۳ بازیکن از آقایان و ۳ کبدی کار بانوان مثبت شد و اردوی تیم ملی را از دست دادند.

او ادامه داد: برای این اردو هم از بازیکنان خواسته شده تا تست PCR بدهند و نتیجه آن را برای فدراسیون ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار