برنامه ‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در یلدای دور از هم

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان بابیان اینکه امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا یلدای متفاوتی خواهیم داشت، گفت: شبکه اشراق برای اینکه بتواند جای خالی دورهمی‌ها را به شایستگی پر کند برنامه‌های متفاوتی در این راستا در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه اشراق در ویژه برنامه "چله گجه سی" با دکور ویژه و المان‌های بومی و محلی فضای شب یلدای خانواده‌های زنجانی را بازآفرینی می‌کند.

او ادامه داد: حضور هنرمندان و خواننده‌های بومی و محلی، موسیقی آذری و آشقی، قصه گویی، ارتباط تصویری با بخش کرونا بیمارستانها، گزارش ازتلاش مدافعان سلامت، گزارش ویژه اهداء گل به پرستاران بدلیل تقارن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با شب یلدا، دعوت از پرستار نمونه جهت حضور در برنامه و تقدیر از وی به نمایندگی از طرف مردم و رسانه استانی، پخش نمایش‌های طنز، دعوت از چهره‌های محبوب و مردمی بعنوان مهمان در برنامه، مسابقه تلفنی و تبریک غیرحضوری از آیتم‌های این برنامه است که از ساعت ۲۰:۳۰ روز‌های شنبه و یکشنبه بمدت ۱۵۰ دقیقه همراه بینندگان شبکه اشراق خواهد بود.

موسوی گفت: سینمایی روزیلدا-شب چله ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه و داستانی طنز خونچا پس از خبر ساعت ۲۳ شبکه اشراق تقدیم نظر بینندگان خواهد شد.

او افزود: شبکه استانی صدا هم در قالب دو ویژه برنامه به استقبال طولانی‌ترین شب سال خواهد رفت.

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: برنامه "چیله لیق" از ساعت ۱۷:۳۰ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه به مدت ۱۵۰ دقیقه با محوریت شعار درخانه بمانیم همراه مخاطبان رادیو خواهد بود.

او ادامه داد: گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفتگو با کادر بهداشت و درمان استان، سرود، نمایش طنز و ارتباط با مراکز شهرستان‌ها از آیتم‌های این برنامه رادیویی است.

موسوی افزود: "چراغ" عنوان دیگر برنامه زنده رادیوی استانی است که از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه میهمان خانواده‌های زنجانی در شب یلدا خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صداوسیما گفت: ارتباط با مراکز استانها، پیام‌های مردمی، تبریک تلفنی شب چله، مسابقه، موسیقی محلی و بسته آداب و رسوم محلی شب یلدا در کنار ارتباط با شبکه سراسری رادیو از بخش‌های متنوع این برنامه است.

موسوی ادامه داد: بسته‌های آگهی خدمات عمومی (psa) و پیام‌های کوتاه مردمی (voxpop) با محوریت پرهیز از دورهمی ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پویش کمک‌های مومنانه نیز از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود و ارسال تصاویر یلدای مجازی به رادیو نما، و برنامه‌های تامینی قند و عسل، دلخنده و شاخه نبات، شادی بخش این ایام شنوندگان خواهد بود.

او گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و پخش ۵ گزارش ویژه بلا محوریت در خانه بمانیم، یک گزارش خبری ویژه از شب یلدا در بیمارستان، دعوت از ۲ کارشناس در گفتگوی زنده خبری و سلسله آیتم‌های خبری پرهیز از دور همی‌ها که از تاریخ ۲۴ آذرماه پخش می‌شود همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار کلیپ شب یلدا، یک مورد پوستر، بازنشر تمامی تولیدات سیما و اطلاع رسانی در خصوص مدیریت کرونا و پرهیز از رفت و آمد‌های شب یلدا همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: شبکه اشراق ، شب یلدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.