روستاهای سمنان به نسل چهارم اینترنت متصل می‌شوند

مدیر کل ارتباطات استان سمنان گفت: روستای بخش مرکزی استان سمنان تا پایان سال با سرمایه‌گذاری تقریبی ۲۷۰ میلیارد ریال به همت وزارت ارتباطات به اینترنت نسل چهارم دسترسی پیدا می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پورمدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اتصال ۲۴ روستای بخش مرکزی استان تا پایان سال با سرمایه گذاری تقریبی ۲۷۰ میلیارد ریالی گفت: تا پایان سال اهالی این روستاها از خدمات و سرویس های باکیفیت صوت و اینترنت همراه نسل چهارم برخوردار می شوند.

او با اشاره به اقدامات زیربنایی و زیرساختی وزارت ارتباطات در این خصوص افزود: اولویت اصلی وزارت ارتباطات برقراری ارتباط پایدار در روستاها و مناطق محروم استان است که به جد در حال پیگیری است.

حسن پور با اشاره به لزوم حمایت از پروژه پارک اقتصاد دیجیتال افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته اکنون ساختمان پارک تکمیل است و منتظر تحویل به وزارت ارتباطات برای تجهیز و استقرار شرکت های دانش بنیان هستیم.

او افزود: پس از این گام وارد مرحله فراخوان و استقرار شرکت های دانش بنیان استان در فضای پارک آغاز می شود که نیازمند پیگیری مجدانه دست اندرکاران این حوزه در استان سمنان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اقدامات زیربنایی و زیرساختی وزارت ارتباطات بیان کرد: اولویت اصلی وزارت ارتباطات برقراری ارتباط پایدار در روستاها و مناطق محروم استان است.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.