شهباززاده: پیروزی ارزشمندی برابر نساجی کسب کردیم/ ما باید در ادامه بازی‌ها به ثبات برسیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل این تیم اصفهانی برابر تیم نساجی توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: بازی خوبی ارائه کردیم. از دقیقه اول مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و  در نهایت تا دقایق پایانی بازی  توانستیم تمرکز خود را حفظ کنیم. یک برد ارزشمند را به دست آوردیم.

او ادامه داد: شرایط تیمی ما خوب است و بعد از بازی اول روند خوبی داشتیم، اما در هفته گذشته برابر نفت مسجد سلیمان به علت شرایط بد زمین نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و وقفه‌ای در نتیجه گیری ما ایجاد شد. به هر حال ما امروز به این برد نیاز داشتیم و پیروزی پرگل برابر نساجی باعث افزایش اعتماد به نفس تیم ما در ادامه بازی‌ها می‌شود.  

شهباززاده درباره تنوع تاکتیکی در تیم سپاهان گفت: ما تیم بسیار خوبی هستیم. می‌توانیم با مدل‌های مختلف به گل برسیم. مهمترین مسئله این است که به پیروزی دست یابیم. ابزار لازم و کادر فنی خوبی داریم. خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است.  

مهاجم سپاهان درباره اینکه دوست دارد در چه پستی بازی کند، بیان کرد: برای من اهمیتی ندارد و هر جا کادر فنی بخواهد  بازی می‌کنم و وظایف خود را انجام می‌دهم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار