معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی تبریز:

اخراج منصوریان سلیقه و نظر مدیران تیم بوده است

نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره حاشیه‌های این روز‌های این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور سازی تبریز درباره حاشیه‌های اخراج سرمربی این تیم در روز‌های اخیر و انتخاب مسعود شجاعی به عنوان مربی عنوان کرد: مسعود شجاعی یکی از بزرگنرین بازیکنان فوتبال کشورمان بوده و از لحاظ بازی هم از خیلی از هم سن و سال‌های خود که در لیگ بازی می‌کنند، بسیار آماده‌تر است.

اما به علت تغییراتی که در کادر فنی تیم ایجاد شده است، تصمیم بر این شد که تا انتخاب سرمربی که در هفته آینده انجام می‌شود، مسعود شجاعی تمرینات را به عنوان مربی و به کمک علی نیکبخت که او فرد با دانشی هم است، تمرینات تیم را تحت کنترل گرفته اند و فعلا تیم نیز وضعیت خوبی دارد.

نصیرزاده درباره گزینه‌های سرمربی بعدی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد:گزینه‌هایی از مربی‌های ایرانی داخل و خارج از کشور داریم، اما به این دلیل که اگر اسامی گفته شوند امکان دارد مشکلاتی ایجاد شود، نام آن‌ها را اعلام نمی‌کنم، اما بعد از مسابقه با تیم ماشین نام سرمربی تیم ما نیز مشخص خواهد شد.

او درباره دلیل تغییر سرمربی در حالی که تنها ۵ هفته از لیگ گذشته است، گفت: تصمیم گیرنده‌ها در باشگاه به این نتیجه رسیده اند که اگر با همین شیوه‌ای که تا به حال نتیجه گرقتیم ادامه دهیم، نمی‌توانیم تا آخر فصل از شانس ها‌ی قهرمانی باشیم.

همان طور که مربیان بازیکنان خود را به نسبت سلیقه خود انتخاب می‌کند؛ مدیران نیز با سلیقه خود مربی تیم را انتخاب می‌کنند و این رفت و آمد مربیان در خیلی از باشگاه‌ها دیده می‌شود.

نصیرزاده درباره مطلع نبودن منصوریان از اخراج خود عنوان کرد: قبل از این که او به تهران برود من با او صحبت کردم و گفتم که نظر باشگاه به آوردن یک مربی جدید است و او هم نظرات خود را به ما اعلام کرد؛ اما این که می‌گویند مدیریت باشگاه چیزی به او نگفته درست است، چون من با منصوریان در ارتباط با این موضوع صحبت کردم.

او درباره دلیل اخراج منصوریان عنوان کرد: بعد از شکست مقابل سپاهان و در جلسه‌ای که با سرمربی تیم برگزار شد، مقرر شد با توجه به این که ما در جدول لیگ رتبه‌ پایینی داریم، برای ادامه همکاری باید در ۳ بازی آینده ۹ امتیاز بگیریم که این اتفاق با تساوی مقابل فولاد انجام پذیر نمی‌شد. در کل این تصمیم، نظر مدیران تیم و سلیقه آن‌ها بود.

نصیرزاده درباره حضور مهدی تارتار، سرمربی تیم پیکان به عنوان گزینه سرمربیگری در تیم تراکتور سازی عنوان کرد: در گزینه‌های باشگاه تراکتور اسم مهدی تارتار وجود ندارد.

او درباره صحبت با فرهاد مجیدی برای حضور در نیمکت تراکتور سازی نیز عنوان کرد: به این دلیل که باشگاه تکذیب نکرده است، صحبت با فرهاد مجیدی را تایید می‌کنم، اما من در آن تیم مذاکره کننده با فرهاد مجیدی نبوده ام.


بیشتر بخوانید 


نصیرزاده درباره محرومیت ۴ ماهه سعید واسعی عنوان کرد: واسعی بعد از فسخ قرار داد به باشگاه استقلال می‌رود و بعد از به توافق نرسیدن با آن‌ها به باشگاه تراکتور می‌آید و قرار داد می‌بندد.

او ادامه داد: بعد از شکایت تیم پیکان نیز معلوم می‌شود که فسخ قراردادی که واسعی انجام داده، اشتباه بوده است و رای به نفع پیکانی‌ها صادر می‌شود.

اما به دلیل این که تراکتور در تحریک او برای فسخ قرار داد نقشی نداشته است، تراکتور با محرومیتی مواجه نمی‌شود. با توجه به جریمه‌ای که برای او در نظر گرفته شده است و اسم باشگاه تراکتور سازی هم آمده است باشگاه به استیناف شکایت کرد.

توصیه نمی‌شود که هیچ بازیکنی در فوتبال قرار داد خود را فسخ کند، اما اگر بتواند رضایت باشگاه پیکان را جلب کند، کمیته انضباطی می‌تواند بخشی از جریمه او را ببخشد.

او گفت: این مشکل درباره بابک مرادی هم صدق می‌کند که او هم به همین دلیل محروم شده است.

در تمام دنیا وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد می‌بندد باید نامه‌ای از تیم سابق خود داشته باشد که با این تیم هیچ قراردادی ندارم، اما در کشور ما هیچ زمان از باشگاه قبلی در ارتباط با قراداد بازیکنان سابق استعلامی گرفته نمی‌شود که این یکی از مشکلات فوتبال ما است.

نصیرزاده درباره تفاهم نامه تیم فوتبال تراکتور سازی با باشگاه بشیکتاش ترکیه عنوان کرد: این تفاهم نامه می‌تواند به رشد و تعالی باشگاه تراکتور سازی کمک کند و این قرار داد می‌تواند در آینده هم برای مبادله بازیکن و هم بازی‌های دوستانه به باشگاه تراکتور سازی کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار