فرهنگ بسیجی در دستگاه قضایی باید تقویت شود

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: فرهنگ بسیجی باید در دستگاه قضایی روز به روز گسترش یافته و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خلیل اللهی  رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در نشست هم اندیشی اعضای شورای فرهنگی پایگاه مقاومت دادگستری آذربایجان شرقی، لازمه تحقق اهداف مورد نظر در قوه قضائیه نهادینه شدن روحیه بسیجی در لایه‌های مختلف دستگاه قضایی است که در این راستا باید اقدامات فرهنگی به انجام برسد.

او بسیجی بودن را افتخاری بزرگ برای آحاد مردم دانست و گفت: داشتن روحیه بسیجی در ارتقای کارآمدی دستگاه قضایی و افزایش رضایتمندی عمومی نقش مهم و بسزایی داشته و به تبع آن موجب تحقق اصلی‌ترین ماموریت دستگاه قضا یعنی احقاق حقوق عامه به نحو مطلوب خواهد شد.

خلیل اللهی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت بسیج در پیشبرد تکالیف و ماموریت‌های دستگاه قضایی، افزود: بسیج از همان زمان تاسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، سازندگی و خدمات رسانی عملکرد بسیار مثبت و افتخارآمیزی داشته است.

او با اشاره به سیاست‌های تحولی قوه قضائیه گفت: در حال حاضر وظیفه بسیج در قوه قضائیه افزایش کارآمدی دستگاه قضایی به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های معوقه و گره گشایی از مشکلات مردم است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کار بسیجی زمان و مکان خاص نمی‌شناسد و باید نسبت به کار مردم احساس مسئولیت کند که در این زمینه وقتی ارباب رجوعی به دستگاه قضایی مراجعه می‌کند باید به کار او با جدیت و تلاش رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار