امام جمعه تبریز ؛

حل مشکلات کشور در گرو گسترش فرهنگ بسیج

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،گسترش فرهنگ بسیج را برای حل مشکلات جامعه ضروری دانست.

حل مشکلات کشور در گرو گسترش فرهنگ بسیجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تجلیل از نام آوران علمی و اقتصادی امام جمعه تبریز : حل مشکلات کشور در گروه گسترش فرهنگ بسیج روستای قاضی جهان آذرشهر افزود : بسیج و سپاه در روزهای سخت و هنگام بروز مشکلات به داد مردم می رسد و همه باید قدردان این نیروی الهی باشیم .


وی خاطرنشان کرد : امروز فرهنگ بسیج عالم گیر شده است و همه شاهد بودند که بسیج مردمی در عراق و سوریه ، داعش را از پای در آورد .


امام جمعه تبریز با گرامی داشت هفته وحدت ، فروتنی ، شکیبایی، مهربانی و سخاوت را از جمله اوصاف برجسته پیامبر بزرگوار اسلام صل الله علیه و آله برشمرد و گفت : ما پیرو شریعت پیامبر اعظم (ص)هستیم و باید این اوصاف اخلاقی را در خود ایجاد کنیم.


وی در خصوص برگزاری همایش علمی ، اجتماعی ، فرهنگی روستای قاضی‌جهان آذرشهر هم گفت : این اقدام ، یک حرکت شایسته است وباید از جوانان افتخار آفرین منطقه و کشور قدردانی کنیم .


فرماندار آذرشهر هم از مسیر گشایی ، زیر سازی و آسفالت محور مواصلاتی گوگان به قاضی‌جهان درصورت همراهی و همکاری مردم این روستا تا پایان سال خبر داد.

 

انتهای پیام/خ

 

حل مشکلات کشور در گروه گسترش فرهنگ بسیج روستای قاضی جهان آذرشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.