تکذیب ساخت کلیپ مستهجن تکیه معاون الملک در سال ۹۶

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه ارجاع دادن ساخت کلیپ مستهجن در تکیه معاون الملک به سال ۹۶ را اساسا تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه در خصوص کلیپ مستهجن تهیه شده در تکیه معاون الملک گفت: در ابتدا فتوشاپی و مونتاژی اعلام شد، اما ناگهان همه ورق‌ها برگشت و این فیلم را به زمان مدیریت بنده بر میراث فرهنگی نسبت دادند که این مساله را از اساس تکذیب می‌کنم.

او گفت: با قاطعیت به جوانان انقلابی و دغدغه‌مند امام حسینی کرمانشاه اعلام می‌کنم در زمان مدیریت بنده به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداده است.

مدیرکل سابق گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان کرمانشاه با انتقاد از تناقض در گفته‌های مدیر فعلی میراث فرهنگی در خصوص ساخت فیلم مستهجن در تکیه معاون الملک کرمانشاه، افزود: اگر فیلم ساخته شده مونتاژ شده است، فرقی نمی‌کند چه زمانی ساخته شده و زمان انتشار مهم است و مدیرکل فعلی باید پاسخ‌گو باشد.

او ادامه داد: در صورتی که این فیلم در مکان تکیه معاون الملک به صورت واقعی ساخته شده است و مونتاژ شده نیست، باید ادعا‌ها مستند باشد که در زمان مدیریت چه کسی قصور انجام گرفته و بنده اساساً ادعای رخ دادن این اتفاق در زمان مدیریتم بر میراث فرهنگی کرمانشاه را تکذیب می‌کنم.

بالایی گفت: شرعا، عرفا و اخلاقاً هیچ‌کسی اجازه ندارد محیطی با این کاربری را در اختیار این چنین افرادی بگذارد و اینکه بعد از سه سال ادعا کنیم این مساله به مدیریت قبلی برمی‌گردد اصلاً درست نیست و باید همه ما پاسخ‌گوی قصورمان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.