نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد؛

فعالیت زیر پوستی جریان فحشا و اباهه‌گری در کرمانشاه

محمد رشیدی گفت: جریان اباهه گری، فحشاء و ولنگاری به صورت زیر پوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرشیدی  نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اباهه گری، فحشاء و ولنگاری به صورت زیر پوستی در کرمانشاه در حال فعالیت است که بروز و نمود آن مانکن زنده در یکی از پاساژهای شهر و ساخت کلیپ سخیف و مستهجن در تکیه معاون الملک است.

رشیدی افزود: برای اولین بار در کشور است که چنین موردی مشاهده می‌شود و کلیپی با حضور یک زن و به صورت نیمه برهنه در چنین  مکانی انتشار پیدا می‌کند و مسئولان امنیتی و انتظامی کرمانشاه باید به جد پیگیر ماجرا باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در سال‌های اخیر تصریح کرد: عملکرد مدیرکل میراث فرهنگی در این سال‌ها بسیار ضعیف و نشان دهنده عدم تخصص است.

او با اشاره به شائبه ساختگی  بودن فیلم منتشر شده گفت :این کلیپ را به پنج کارشناس متخصص برای بررسی دقیق سپردیم که همگی تأیید کرده‌اند کلیپ مذکور در لوکیشن واقعی یعنی تیکه معاون الملک که مکانی مذهبی و زیر نظر میراث فرهنگی و گردشگری است فیلمبرداری و ساخته شده است.

رشیدی  با تاکید به عملکرد ضعیف و تکرار هنجار شکنی در محیط‌های زیر نظر میراث فرهنگی افزود: آبرو و اعتقادات مردم از هر چیزی مهم‌تر است و انتشار چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی بیش از هر چیزی اعتقاد مردم را هدف گرفته و قطعاً مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیز در این مورد موضع‌گیری خواهد کرد.

رشیدی با اشاره به اینکه  سر منشأ چنین رفتارهای هنجارشکنانه ای در خارج از کشور است گفت: رهبر انقلاب بارها در مورد نفوذ و انواع آن هشدار داده‌اند و پیاده نظام‌های آنها در داخل در حال اجرای دستورات هستند که انتظار می‌رود این خط توسط دستگاه‌های امنیتی پیگیری و با عاملان آن برخورد جدی صورت گیرد.

او  تصریح کرد: ضمن هماهنگی با رئیس‌کل محترم دادگستری و دادستان کرمانشاه برای یافتن علل اینگونه اتفاقات اعلام می‌کنیم که مردم مؤمن و با غیرت کرمانشاه اعمال خلاف عفت عمومی را نخواهند پذیرفت و به شدت در مقابل آن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.