کفاشیان: فدراسیون فوتبال مستقل نشود، حتما تعلیق می‌شویم/ گزارشات قوی از ایران بیرون می‌رود

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص تغییرات اساسنامه این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اساسنامه جدید فدراسیون مانند همان اساسنامه قبلی است که در سال ۱۳۸۶ تصویب شد. بحث مهم این است که فدراسیون باید یک نهاد مستقل غیر دولتی باشد و در سال ۱۳۸۶ هم این بند در اساسنامه وجود داشت. مسائل و ابهامات جزئی در اساسنامه وجود داشته باشد که زیاد حائز اهمیت نیست و در سرنوشت فوتبال ما تاثیری ندارد.

او افزود: بندی که فیفا بر عهده فدراسیون فوتبال ایران و مدیریت جدید گذاشته این است که فدراسیون به معنای واقعی مستقل شود، باید این بند اجرایی شود. پس از تصویب اساسنامه می‌توان اشکالات موردی را که وجود دارد رفع کرد. برای این کار یک سال زمان داریم.


بیشتر بخوانید


کفاشیان خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد، در آن صورت فدراسیون تعلیق می‌شود. با این دقتی که FIFA و AFC دارند و در جریان همه جزییات هستند، شک نکنید که تعلیق صورت می‌گیرد. به نظر من هیچ مشکلی وجود ندارد و به نفع فدراسیون، کشور و همه است که فدراسیون مستقل شود.  

کفاشیان در پایان اظهار داشت: خدا را شکر آن قدر گزارشات قوی از ایران بیرون می‌رود که تمام مفسران خارج از کشور درباره موضوعات مختلف بیشتر از ما خبر دارند. به نظر من این مسئله قابل گذشت نیست. دوستان هیئت رئیسه گفته اند که وزیر ورزش قول داده است که به محض برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، مصوبه را به دولت و سپس به مجلس ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
خدایا این کفاشیان و تاج و بهاروند فوتبال رو نابود کردند . لعنت به شماها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
این هنور رنده است؟
آخرین اخبار