ارائه خدمات به مشترکان برق بروجرد غیرحضوری شد

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: با راه اندازی سامانه "برق من" خدمات این دستگاه به صورت غیر حضوری به شهروندان بروجردی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،محمدعلی خسروی،مدیر امور توزیع برق بروجرد اظهار داشت: سامانه «برق من» با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در این شهرستان امسال راه اندازی و در شرایط کرونایی مانع انجام خدمات حضوری به مشترکان برق بروجرد شده است.

او بیان کرد: مشترکان شبکه برق می‌توانند اپلیکیشن برق من را در کافه‌بازار دانلود وبا نصب این اپلیکیشن روی انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید از خدمات غیرحضوری برخوردار شوند.

خسروی اضافه کرد: سامانه "برق من " ۴۰ خدمت مورد تقاضای مشترکان شبکه برق را پشتیبانی می‌کند و تقریباً به طور کامل نیاز به حضور خدمات‌گیرندگان در ادارات برق با راه‌اندازی رسمی این سامانه برطرف شده است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد اظهارداشت: مشترکان می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن‌های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.
خسروی ادامه داد: تمام خدمات اولیه و پس از فروش، درخواست انشعاب‌های خانگی شهری و روستایی، انشعاب‌های تجاری و سایر انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغییر نام، جابه‌جایی و پرداخت از طریق اپلیکیشن برق من در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
او ادامه داد: انتظار است مردم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و آسایش خود به شرکت توزیع برق مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

خسروی افزود: شهرستان بروجرد با دارا بودن حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۴۵ هزار مشترک برق است که از این تعداد ۳۰ هزار مشترک روستایی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.