هشدار شرکت آب بوشهر؛

به محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌ها نزدیک نشوید

شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از مردم خواست با توجه به شرایط سیلابی، از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها و تاسیسات آبی خودداری کنند.

به محدوده رودخانه‌ها و مسیل‌ها برای عکس و فیلم گرفتن نزدیک نشویدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر هشدار داد: با توجه به بارندگی‌های شدید و شرایط سیلابی رودخانه‌های استان و همچنین هشدار‌های قبلی از هرگونه عبور و مرور، اتراق و یا مجاورت در محدوده رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراه‌ها، سد‌ها، بند‌ها، کانال‌های آبیاری و دیگر تأسیسات آبی در استان خودداری شود.

این شرکت همچنین از مردم خواست، با توجه به وقوع همزمان سیلاب در استان‌های همجوار و ورود جریان‌های سیلابی به رودخانه‌های استان در ساعات آتی در روز‌های آینده و تا زمان فروکش کردن کامل سیلاب از هرگونه نزدیک شدن به محدوده آبراه‌ها و مسیل‌های شهری حتی برای لحظاتی کوتاه عکاسی و تصویربرداری بپرهیزند.

استان بوشهر از صبح تا ظهر امروز شاهد بارش شدید باران بود به طوری که در برخی نقاط شهرستان دشتستان ۱۶۰ میلیمتر باران بارید. این میزان بارش در حالی اتفاق افتاده است که میانگین بارش بلند مدت سالانه در استان بوشهر ۲۵۶ میلیمتر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.