به شرایط تیم، امیدوار‌تر شدم / می‌توانستیم به پیروزی برسیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم و حتی می‌توانستیم برنده جدال برابر سپاهان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از کسب یک امتیاز در نقش‌جهان برابر سپاهان، ضمن تشکر از باشگاه سپاهان بابت تقدیر از او و مسلمان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم؛ چند موقعیت نیز ایجاد کردیم، اما برخلاف جریان بازی گل دریافت کردیم. در نیمه اول حدود ۳۰ دقیقه بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم؛ تیم ما عقب نشست و سپاهان به بازی مسلط شد و توانست موقعیت‌هایی ایجاد کند.

صادقی در ادامه با بیان اینکه مستحق کسب یک امتیاز بودند گفت: در نیمه دوم تقریبا تمام بازی در اختیار تیم ما بود. بعد از گلی که به‌ثمر رساندیم فرصت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم، حتی می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم و این سبک بازی در مقابل سپاهان خیلی ما را امیدوار کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران با اشاره به وضعیت تیمش در برابر میزبان خاطرنشان کرد: سپاهان در نیمه دوم به دلیل فشار زیاد تیم ما در دفاع فرو رفت، پاس‌های زیادی در رد و بدل کردیم و نبض بازی را در اختیار گرفتیم؛ به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت کنیم.

او درباره اعتراض خود در جریان بازی اظهار کرد: در دقیقه ۲ بازی چند نارنجک کنار زمین منفجر شد که تمرکز تیم ما را به هم ریخت، علت آن را نمی‌دانم؛ اعتراضم را به ناظر بازی نیز منتقل کردم و آن‌ها نیز نمی‌دانستند، زیرا هماهنگ نشده بود. فکر می‌کنم برای دقیقه ۲ حرکت مناسبی نبود و به خاطر همین تمرکزمان از بین رفت و گل خوردیم.

صادقی در پایان درخصوص قضاوت بازی و رفتار مربیان گفت: تیم داوری نیز کار را خود را به خوبی انجام داد، صحنه تاثیرگذاری در بازی وجود نداشت. بازی پر برخوردی را شاهد بودیم و طبیعتاً مربیان دو تیم به نفع تیم خودشان صحبت می‌کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.