سپاهان ۱- سایپا ۱؛ جشن تولد خراب شد

تیم فوتبال سایپا با گلزنی بازیکن تعویضی ابراهیم صادقی در نقش جهان به بازی بازگشت تا سپاهانی‌ها که در رویای کسب سه پیروزی پیاپی بودند را ناکام بگذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سپاهان با کسب دو پیروزی پیاپی به این بازی وارد شده بود و قصد داشت سومین برد پیاپی را در خانه اش و در روز تولد محرم نویدکیا جشن بگیرد. شروع این مسابقه برای طلایی پوشان خیلی خوب پیش رفت و در حالی که آتش بازی از دقیقه ۴ در استادیوم نقش جهان به مناسبت تولد محرم نویدکیا به راه افتاده بود، جلال علی محمدی با ارسال یک پاس دقیقِ طولی، سجاد شهباززاده را با منادی در زاویه بسته تک به تک کرد و این بازیکن با یک ضربه چیپ زیبا گل اول بازی را در دقیقه ۵ ثبت کرد.
 
این روند تا پایان نیمه اول بازی ادامه داشت و سایپایی‌ها خیلی خوش شانس بودند که گل‌های بعدی را دریافت نکردند، ولی این تیم که از سه هفته پیشین مسابقات ۵ امتیاز کسب کرده بود، قصد باختن نداشت و در نیمه دوم بازی را به تعادل کشید.
 
هر چه دقایق بازی پیش می‌رفت، حملات سایپا پس از تعویض‌هایی که دو تیم انجام دادند، خطرناک‌تر شد و در نهایت روی ارسال محسن مسلمان از روی نقطه کرنر، مجید علیاری در دقیقه ۸۴ حساب کار را به تساوی کشاند. ده دقیقه پایانی این دیدار بسیار جذاب و نفس گیر دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی برای کسب سه امتیاز داشتند، ولی در نهایت زیاری در حالی که تساوی یک بر یک همچنان بر بازی حاکم بود، در سوت خود دمید و امتیازات مسابقه را میان دو تیم تقسیم کرد تا سپاهان هفت امتیازی شود و سایپا ۶ امتیازی.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.