اراک در مه

شهر اراک و جاده‌های منتهی به این شهر در مه گرفتگی شدید قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرکز عملیات وکنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی با اعلام این که در شهر اراک و برخی از محور‌های مواصلاتی این شهر مه گرفتگی شدید وجد دارد از رانندگان خواست با هوشیاری ودقت بیشتری رانندگی کنند.

بنابر این اعلام، هم اکنون در محور مواصلاتی اراک - قم و اراک-فرمهین، با مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی مواجه هستیم و دیگرمحور‌های مواصلاتی استان دارای ترافیک روان و تردد به صورت عادی در جریان است.

مرکز عملیات وکنترل ترافیک پلیس راه استان مرکزی نکاتی را به رانندگان توصیه کرد:

  • ضمن رعایت سرعت مطمئنه به منظور پیشگیری از لغزندگی وسیله نقلیه خود از ترمز‌های ناگهانی استفاده نکنند.
  • سرعت مطمئنه تنها به اندازه سرعت مجاز در جاده مربوط نمی‌شود بلکه گاهی بسیار کمتر از آن نیز هست و سرعت مطمئنه یعنی سرعتی که راننده بتواند در آن صورت وسیله نقلیه خود را به آسانی و به درستی کنترل و فاصله طولی مناسب با دیگر وسایل نقلیه را رعایت کند.
  • تجهیزاتی مانند برف پاک کن و وسایل گرمایشی از ضروریات رانندگی در شرایط بارانی ومه گرفتگی است، از این رو از رانندگان درخواست می‌شود، در شرایط بارانی هرگز با شیشه بخار گرفته رانندگی نکرده و در هنگام رانندگی در چنین شرایطی به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران نیز توجه بیشتری داشته باشند واز تغییر مسیر ناگهانی پرهیز کنند.

انتها یپیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.