هزینه‌های درمانی بیمه سلامت استان سمنان ۲۴۷ میلیارد ریال بود

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ۲۴۷ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال از هزینه‌های این اداره‌کل در نیمه نخست امسال مربوط به هزینه‌های درمانی و سطح یک روستایی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا ممتحن مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان گفت: ۱۷۴ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال از مجموع هزینه گفته شده مربوط به هزینه درمان و ۷۳ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال مربوط به هزینه خدمات سطح یک روستایی است.

او اضافه کرد: هزینه خدمات سطح یک روستایی مربوط به نیمه نخست امسال به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان اظهار داشت: ۸۸ هزار نفر از روستاییان و عشایر استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند و سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه بابت درمان روستاییان و عشایر استان سمنان از سوی اداره کل بیمه سلامت استان پرداخت شد.

ممتحن بیان کرد: هزینه درمان مربوط به بخش‌های مختلف مانند داروخانه‌ها، دانشگاه‌ها، پزشکان، آزمایشگاه‌ها، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌های غیردولتی دانشگاهی می‌شود.

او یادآور شد: هزینه درمان مربوط به بخش‌های مختلف مربوط به بهار امسال به طور کامل پرداخت شد و هزینه درمان مربوط به تابستان نیز به نوبت و بررسی اسناد در حال پرداخت است و برای برخی بخش‌ها مانند پزشکان تا مرداد پرداخت شده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.