توقیف یک دستگاه خودرو حامل چوب آلات جنگلی قاچاق در ممسنی

با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی یک دستگاه خودرو حامل چوب آلات جنگلی قاچاق در منطقه هرایرز ممسنی شناسایی و توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا مسعودی جم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی ،گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حمل غیرمجاز چوب آلات جنگلی بلوط و قطع درختان جنگلی در منطقه هرایرز این شهرستان بلافاصله ماموران یگان حفاظت اعزام و پس از محاصره منطقه موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

او، بیان کرد: متخلفان با قطع درختان بلوط و حمل چوب آلات جنگلی با  یک دستگاه خودرو وانت بار پیکان قصد خروج محموله به استان‌های همجوار را داشتند که در محور مواصلاتی شهرستان به دام ماموران منابع طبیعی افتادند.

مسعودی جم با اشاره به کشف و ضبط یک دستگاه اره موتوری از متخلفان در این عملیات، تصریح کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ، متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده  شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ممسنی با تاکید بر تشدید مجازات‌های نقدی برای متخلفان قطع درختان جنگلی از مردم وطبیعت دوستان  درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار