ساکنان روستای طارم سفلی از آب شرب بهداشتی بهره مندمی شوند

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین از احداث خط انتقال آب شرب روستای کنگاور دهستان چوقور طارم سفلی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مجتبی مهاجری مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین گفت: با اتمام مرحله آخر حفاری خط انتقال آب شرب، روستای کنگاور از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

مهاجری افزود: دور بودن و نبود جاده مناسب جهت رفت و آمد سبب شده تا روستای کنگاور یکی از محروم‌ترین روستا‌های دهستان چوقور طارم سفلی باشد، پس از حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، حیاتی‌ترین مشکل روستا کمبود حجم آب شرب بهداشتی احصاء شد و همین مساله باعث مهاجرت اکثر جمعیت روستا به شهر شده بود که پس از گذشت یکسال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه گفت: صعب العبور و کوهستانی بودن این روستا باعث شد تا عملیات حفاری ۴ کیلومتر خط انتقال در این روستا با کمک بی نظیر اهالی بوسیله دست و بدون ماشین آلات انجام شود.

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران در پایان گفت: با اجرای این پروژه توسط قرارگاه با مشارکت اهالی و اداره آبفای استان قزوین، جمعیت ۲۵ خانواری در روستای کنگاور، مجدد به روستا بازگشته و امید و رونق به این روستا بازگشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.