شهرک صنعتی رامشار به منطقه ویژه اقتصادی منطقه سیستان الحاق شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: پیوستن شهرک صنعتی رامشار به منطقه ویژه اقتصادی سیستان با هدف توسعه صادرات الحاق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان در نشست بررسی آخرین وضعیت شروع عملیات اجرایی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رامشار اظهارداشت: عملیات منطقه ویژه اقتصادی رامشار سرانجام پس از ۱۰ سال از تصویب آن اجرایی شد و باید برای فعال شدن این ظرفیت خوب اقتصادی، مطالعات طرح جامع منطقه به سرعت اصلاح تا در شورای عالی مناطق آزاد تصویب شود.

او بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی رامشار می‌تواند با توجه به مزیت‌های هم‌مرزی با افغانستان و بازار خوب این کشور به یکی از بهترین مناطق ویژه اقتصادی کشور تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان‌وبلوچستان افزود: واحد‌هایی که در این منطقه مشغول بکار شدند واحد‌هایی صادرات محور به شمار می‌روند که هدف آن‌ها تولید و صادرات به کشور‌های همسایه است و این موضوع علاوه‌بر توسعه صادرات غیرنفتی کشور میزان قابل توجهی اشتغالزایی نیز به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.