استاندار سمنان:

۴۵۰ میلیارد تومان از محل ملی و سفرهای ریاست‌ جمهوری به استان سمنان تخصیص یافت

آشناگر گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی و سفرهای ریاست جمهوری از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون به استان سمنان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: اعتبارهای خوبی در ماه های گذشته از محل های مختلف برای توسعه استان تخصیص یافت که باید از این اعتبارهای برای رفع مشکلات زیرساختی و تکمیل طرح‌های مصوب نهایت بهره را برد.

او خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارهای ملی برای تکمیل طرح های عمرانی تلاش کنند و در کنار اعتبارهای استانی به جذب اعتبارهای از محل های دیگر توجه شود.

استاندار سمنان افزود: از محل اعتبارهای متوازن برای سال ۱۴۰۰ به بخش بهداشت و درمان، محیط زیست و دانشگاه ها تخصیص داده شود.

آشناگر اضافه کرد: تاکنون ۶۰ مورد از اموال دستگاه های اجرایی در جلسه استانی فروش اموال مصوب که از این تعداد ۴۶ مورد در وزارت اقتصاد و دارائی مورد بحث و تصویب قرار گرفت.

استاندار سمنان تصریح کرد: براساس آمار تاکنون ۹ مورد از اموال مازاد شناسایی شده استان سمنان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.