مهم‌ترین حوادث استان ایلام؛

توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در چرداول/ کشف ۶ فقره سرقت در دره شهر

مهم‌ترین حوادث استان ایلام در روز شنبه ۲۴ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث استان ایلام در روز شنبه ۲۴ آبان سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از توقیف ۵ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی گفت: در راستای تشدید فعالیت‌های انتظامی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه خواهد داشت چرا که این طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۶ فقره سرقت در دره شهر

جانشین انتظامی شهرستان دره شهر از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۶ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  محمد زمان بیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به دستگیری یک سارق در حین سرقت شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.