فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

تداوم تعامل سپاه با پلیس نقش مهمی در برقراری امنیت و پیشرفت جامعه دارد

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی گفت: تعامل سپاه با پلیس نقش مهمی در برقراری امنیت و پیشرفت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان مهرن، اظهار داشت: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم از اهداف مشترک سپاه و پلیس است.

او با تاکید بر گسترش تعاملات فی ما بین، افزود: سپاه و نیروی انتظامی به عنوان دو نیروی محافظت کننده از نظام و دستاورد‌های آن تا پای جان در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ایستاده اند.

سرهنگ شهبازبیگی ارتباط و تعامل پلیس و سپاه شهرستان را بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: این تعامل و هماهنگی بی تردید زمینه ساز ارتقاء امنیت اجتماعی و مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح شهرستان خواهد شد.

در ادامه سرهنگ عبدالله امینی فرمانده سپاه شهرستان، افزود: تعامل بین نیرو‌های مسلح یکی از نیازمندی‌های اصلی جامعه است و همواره تلاش خواهیم کرد تا با ارتقاء دادن به آن، در سایه‌ی مقام معظم فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، وحدت و بهره گیری از سایر ظرفیت‌های موجود، بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام و برقراری امنیت داخلی و ملی، موفق عمل نماییم.

سرهنگ امینی رعایت حقوق شهروندی را یکی از مهم‌ترین ضروریات در انجام ماموریت‌های پلیس و سپاه، دانست و خاطرنشان کرد: اهمیت دادن همیشگی به جایگاه و شخصیت انسانی افراد با توجّه به نوع ماموریت‌هایی که بر عهده سپاه و پلیس است، بی تردید همواره از ضروریاتی است که باید بدان توجه داشت.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.