۲۰۰میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان خوداشتغالی داده می‌شود

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر گفت:۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی متقاضی خوداشتغالی در بخش‌های سوزن دوزی و خیاطی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابراهیم نرماشیری رییس اداره بهزیستی ایرانشهر  اظهارداشت: تا کنون پرونده ۵٠ متقاضی تسهیلات خوداشتغالی مددجویان بهزیستی ایرانشهر تکمیل شده است.

او افزود: در پرداخت تسهیلات به متقاضیان محدودیتی نیست و افراد تحت حمایت بهزیستی بویژه زنان خود سرپرست می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر با بیان اینکه در سال جهش تولید، رونق تولید، اشتغال و خودکفایی جامعه هدف از اولویت‌های این نهاد حمایتی است گفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سالجاری زمینه اشتغال بیش‌از ١٠٠ نفر از افراد جویای کار این شهرستان را فراهم کنیم.

او بیان کرد: یکی از مددجویان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی ایرانشهر که روزگار را به سختی می‌گذراند با دریافت تسهیلات خود اشتغالی هم‌اینک در عرصه خیاطی و گلدوزی به کار آفرین تبدیل شده است.

نرماشیری افزود: این کار آفرین با دریافت ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات توانسته علاوه‌بر ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای خود زمینه اشتغال هفت نفر دیگر را نیز فراهم کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار