۷ هزارو ۵۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در سیستان‌وبلوچستان تکمیل می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال ۹۹ و یا اوایل سال آینده در این استان به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار واحد ابلاغیه سال ۹۷ به سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان شده و هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز به تازگی به این اسلان ابلاغ شده است.

او بیان کرد: رقم تسهیلات برای واحد‌های مسکن محرومان سال گذشته ۴۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض بود که این رقم در سالجاری روند افزایشی داشته و ۵۰ میلیون تومان قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض تغییر کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در مورد نحوه شناسایی محرومان این استان با همکاری‌های صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی افراد واجد شرایط مشخص می‌شوند.

او تصریح کرد: اواخر سال ۹۸ در جریان سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به سیستان و بلوچستان با توجه به محرومیت منطقه هفت هزار و ۵۰۰ واحد دیگر برای استان در نظر گرفته شد.

منبتی اظهارداشت: مقرر شد حدود پنج هزار واحد مسکونی برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شود و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در حاشیه شهر چابهار اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار