۳۶ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶ زندانی جرائم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: از این تعداد ۱۳ نفر در زاهدان، ۱۵ زندانی در زابل، ۲ نفر در ایرانشهر، چهار نفر در سراوان و ۲ زندانی نیز در چابهار چشم انتظار کمک خیران هستند.

او افزود: از این تعداد ۲۱ نفر به دلیل مهریه، ۱۴ نفر به علت محکومیت مالی و یک نفر نیز به دلیل تصادف در زندان به سر می‌برند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۸۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند که ۴۷ نفر از آن‌ها به دلیل مهریه، ۲۵ نفر به علت محکومیت مالی، چهار نفر به دلیل حوادث شبه عمد، چهار نفر به علت نفقه و ۲ نفر به دلیل تصادفات زندانی بودند.

او ادامه داد: این افراد به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی و مهریه زندانی بودند که با کمک خیران نیک‌اندیش و مساعدت ستاد دیه از زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد شدند.

سجادی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار