پلمب ۴ واحد قلیان سرا در جهرم

 در راستای تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی، ۴ واحد قلیان سرا در شهرستان جهرم پلمب و تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، موحد مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شهرستان جهرم، گفت: با توجه به مصوبات ملی ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه فعالیت های پرخطر بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی شهرستان اقدام به پلمب یا تعطیلی اصناف متخلف کردند.

او، بیان کرد: در بازدیدهای به عمل آمده طی شبانه روز گذشته، ۲ واحد قلیان سرا در شهرستان  جهرم طبق مصوبه ستاد کرونا پلمب شد و ۲ واحد دیگر طی اخطارهای این بازرسان تعطیل شدند.

موحد، با اشاره به ضرورت تشدید بر واحدهای صنفی به ویژه در روزهای شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: با توجه به گستردگی شیوع این بیماری در شهرستان جهرم با واحدهای صنفی نقض کننده دستور العمل های بهداشتی به شدت برخورد می شود.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شهرستان جهرم، ادامه داد: این روند از ابتدای طرح محدودیت کرونایی به شکل جدی تر ادامه یافته و تاکنون با واحدهای متخلف برخورد و ضمن پلمب اصناف نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی برای دیگر واحدها نیز اخطاریه صادر شده است.

او، افزود: همشهریان می توانند هر گونه شکایت بهداشتی خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ یا ۵۴۳۴۴۰۰۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار