تداوم محدودیت‌های کرونایی در آلمان تا ایمنی یافتن ۷۰ درصد از مردم علیه این ویروس

صدر اعظم آلمان با اشاره به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از تداوم محدودیت‌های کرونایی تا ایمنی یافتن ۷۰ درصد از مردم علیه این ویروس خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت شیوع کرونا در اقصی نقاط جهان بخصوص در کشور آلمان طی روز‌های گذشته وخیم گزارش شد و برخی منابع خبری از عبور تعداد روزانه مبتلایان از مرز ۲۰ هزار نفر در این کشور خبر می‌دهند.

دولت آلمان نیز برای مقابله با این افزایش آمار‌ها خواستار اجرای طرح‌های سختگیرانه مقابله با کرونا شد که موافقان و مخالفان خاص خود را داشت.

چندی پیش نیز آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از مردم کشورش خواست تا با رعایت مسائل بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی به کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر در این کشور کمک کنند و حال وی با اشاره به افزایش روزانه شمار مبتلایان به این ویروس مهلک، اظهار کرده است که، با توجه به این موضوع امید‌ها و انتظارات برای لغو سریع همه محدودیت‌های کرونایی که درحال اجرا هستند، بشدت کاهش یافته است.

وی افزود: تنها در زمانی می‌توانیم بطورکامل محدودیت‌ها را برطرف کنیم که حدود ۷۰ درصد از مردم آلمان علیه ویروس کرونا ایمنی پیدا کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مرکل ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار